donderdag 10 december 2015

Wat word het vandaag voor weer?

Het is niet te geloven, de zoveelste storm, waait hier om ons huis. Terwijl het gisteren prachtig weer was.
We zijn toen naar een vriendin in Den Bosch geweest, die ziek is, een paar jaar terug, is ze een nachtje bij ons gewesst en de volgende keer ga ik naar haar toe. Maar dat ging dus niet. Ze is net verhuist en dan is het toch vreselijk makkelijk als je een Tom Tom hebt. Natuurlijk hebben we een, mijn kennende, van marktplaats gehaald. Hij doet het goed, naar de zaan en de omgeving waar Marjolein en Karin wonen. We hebben hem gekocht om geen bekeuringen te krijgen. Een paar jaar achter elkaar hebben we bekeuringen gehad, voor 5 of 10km te hard rijden en nu al 2 jaar niet meer. Zijn we 5 km. bij haar vandaan begeeft de Tom Tom het. Gelukkig is Norbert zo bijdehand en kijkt regelmatig op het beeldje, dus hij wist dat we snel rechtsaf moesten slaan. We hebben hem weer een beetje aan de praat gekregen, we waren 500 meter vab haar huis. Bij Marja hebben we hem opgeladen en heeft hij het gedaab tot we fhuis waren.
 
Vanmiddag komen Rimke en Nico, zus en zwager, en blijven eten. Vorig jaar hadden we ze ook uitgenodigt, ze waren er om een uur of 4 en bleven maar zitten. Wij dachten, wanneer gaan ze nou. En zij dachten waar blijft het voorgerecht. Zo stom, we waren het helemaal vergeten. Toen maar alle kasten open getrokken om toch maar het een en ander op tafel te toveren. Wat triest he, dat we alletwee het niet meer wisten. Dit keer hebben we een echte agenda aangelegd met alle dingn, waar we heen gaan en andere afspraken die we hebben ingezet en dat werkt prima.
Norbert met zijn vinger in zijn neus. Dat doet hij, omdat ik uit ging leggen, hoe ik altijd alles snel wil doen.
Dat ik met mijn handen wassen mijn pees brak, is een stom verhaal. Toen ging ik uitleggen, hoe of ik de creme op mijn gezicht smeer. Niet rustig smeren, maar de klodders op mijn gezicht en dan smeer ik met 2 handen over mijn gezicht en dan komt mijn vinger helemaal in mijn neus. Dit is geen grapje, dat gebbeurd me regelmatig. Een normaal mens, smeert op een rustige manier de creme uit over haar gezicht, ik dus niet.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten