dinsdag 8 december 2015

Het leven met mij is nooit saai.

Niet omdat ik zo een vrolijke tante ben, maar, altijd gebeurd of is er wel wat.
Ik wilde al jaren als we in Nederland zijn, naar Amsterdam, lekker snuffelen en struinen.
Maar het ging nooit omdat ik het gewoon niet aan kon, het was me te zwaar was. Nu ik me een paar weken voor we naar Nederland gingen, me zo maar, al beter ging voelen, dacht ik, nu.
Ik ben op de vakantie veiling gaan zitten ( dagen ) maar ik had het voor elkaar voor weinig centjes, niet omdat dat moet, maar omdat het een spel voor me is.( dit tot ergenis van Norbert )

Ik had voor 6 dec. tickets voor Body World, om 4uur, om half 7 een 3 gangen menu en voor de nacht een hotel in de Jordaan. Dan konden we op maandag ochtend lekker naar de noorder en westermarkt. Daarna weer richting Den Helder. Rafa ging naar broer en schoonzus, giel en Mirjam. Ik was harstikke blij en ik voelde, nu kan ik het aan. Ik zal best af zijn, maandag avond, maar dan heb ik het wel gehad. Nu ik zit te schrijven en ben ik best een beetje rotto en het is absoluut geen WW griep.

Toen we zondag vertrokken uit Den Helder, wilde ik snel nog even naar de WC. Bij het handen wassen, snel, snel, je kent dat wel, bleef mijn ringvinger achter de ring aan mijn andere hand hangen en sloeg achter over. Deed pijn, ik moest even op het krukje in de badkamer bij komen. Toen zag ik dat het bovenste kootje van mijn vinger op half elf hing. Ik zeg doe er maar een lappie om, goed stevig, dan zien we wel.
Toen we de hond gingen afzetten bij Mirjam, had ik bedacht, we kunnen beter 2 vingers aan elkaar binden,
want inmiddels was het verbandje wat we stevig hadden aan gebracht, niet goed, want de top van mijn vinger, daar zat geen gevoel meer in. Met 2 aan elkaar, dat was ook geen topper. Dus Norbert zegt, we gaan naar het ziekenhuis, daar had ik weinig zin in, maar het topje hing daar toch wel heel zielig bij.
Nadat ze een foto hadden gekomen, was het inderdaad mis. De pees van het bovenste kootje was gebroken. Ze gingen hem spalken en verbinden en over een wwek naar het ziekenhuis in Den Helder dan krijg ik een andere spalk. Over 6 weken zou het mogelijk zijn, dat het weer goed is. Dus 50% kans dat het in orde komt. Morgen ga ik ons weekend vervolgen. Het weekend moet natuurlijk nog beginnen.
Hier begon ons weekend, in het ziekenhuis, Zaandam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten