donderdag 3 december 2015

Opnemen van een eigen CD

Gister was het zo ver, Norbert heeft in echte studio, zijn eigen CD opgenomen.
Het was nog een deel van het verjaardags kado, omdat hij 65 jaar is geworden, had hij dit nog tegoed. Hoe ouder, hoe gekker zeggen ze wel eens. Het word nog gekker, volgende week zaterdag gaat hij zelf vliegen, als het weer het toelaat, op Texel in een vliegtuig(je). De CD opname was een hele leuke ervaring, ook al hadden we geen CD gehad, vonden we het daar harstikke indrukwekkend. Hele aardige jongens waar je mee werkte en die je aanwijzingen gaven. Ze hebben weinig werk aan hem gehad, het ging perfect. Maar bij het inzingen dacht ik even, dit word het niet. De warmte die hij normaal in zijn stem heeft, ontbrak aan alle kanten.
Hij heeft ook al 3 jaar geen noot gezongen en dat kon je horen. Na 3 x het nummer te hebbeb gezongen, ging het helemaal goed. Ik ben trots op hem, ik ben dan ook zijn grootste fan.
 
Rafa hadden we bij Chiel en Mirjam gebracht, mijn broer, die hadden een hapje eten gemaakt toen we terug kwamen, en daarna na best weer een lange dag terug naar het noorden, Julianadorp.
Zondag gaan we onze Amsterdamse tour maken, slapen in een hotel, midden in de jordaan, dan kunnen we savonds gezellig een amsterdamse kroeg in. En de volgende ochtend naar de Noordermarkt. We brengen dan de hond ook weer voor een nachtje naar mijn broer. Ik ben blij dat het zo goed met me gaat, andere jaren, was ik echt niet in staat de dingen te doen die we nu allemaal ondernemen. En er staat nog veel meer op het programma. Nu even een paar dagen rust en dan weer vol gas. Ik geniet hier nu met volle teugen.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten