maandag 21 december 2015

Ik ben er nog!!!

Ik hoor jullie denken, Mien vlug is ingestort, die heeft weer meer gedaan dan ze aankon. Maar zo is het helemaal niet, ik ben nog 100 %. Maar het is gek als je het druk heb, doe je veel meer, dan als je het rustig hebt. Ik had en heb, het vroeger ook al, onder druk kan ik bergen verzetten, met de zaak haalde ik op Sinterklaas avond een hele nacht door. Dan haalde ik de hele winkel leeg en ging de winkel helemaal opnieuw inrichten. En als het personeel kwam, was het helemaal kerst.

Onze oude kroeg: Barts Fontijntje

Maar goed, we hebben aan mijn blog te zien, heb ik dus een rustige week gehad. Het enige onrustige was de zoveelste storm. Het houd niet op, ik hoor net op de radio dat er vanavond, weer een harde storm komt. Nu gaan we zo richting Zaanstreek, mijn zoon Marco is jarig. Als we in de namiddag terug gaan, ontlopen we de storm misschien. Die arme Milka, ze rijd al niet zo veel, en als ze dan mag rijden moet ze zwoegen in de storm. Gister vierde Marjolein de dochter van Norbert haar verjaardag en daarna naar onze eigen vrienden kroeg. Na ruim 20 jaar heeft Conny onze vriendenbar in Wormer gesloten. Ze heeft de hele boel verkocht en een andere vriend van ons, heeft haar taak over genomen. Conny is op dit moment zo ziek dat het niet langer ging. Ze was er gister wel en dat vind ik knap van haar. Conny haar opvolger, Jan en Truus hebben er ook een knus geheel van gemaakt. Heerlijke muziek, we voelde ons er direct thuis. Voor de nieuwjaars borrel, want die missen we ook bij Conny, gaan we dit jaar naar Edith en George. Die hebben 20 jaar geleden ons huis gekocht. Wel vreemd, een nieuwjaars borrel in je oude huis. Nog de zelfde gordijnen, vitrage, keuken en de vloer. Zo lossen we dit op, ieder jaar bij een ander, dus wij komen ook aan de beurt. Dat gaat dan een alcohol vrij feest worden.

Conny, Marja en Nel, in onze nieuwe kroeg. 'T Kantoor.

Vrijdag een nieuwe vinger gekregen. Gewoon een stukje verband, in een sopje en dan om de vinger. Dan word het keihard. 5 weken laten zitten en dan afwachten of de truc gelukt is. Zoniet, dan nog langer laten zitten en als het er af kan, voorzichtig mee omgaan. Dat zeggen ze tegen mij, ik geloof niet dat ik dat kan. Maar zo ver is het nog niet, eerst proberen om met littekenweefsel de pees weer aan elkaar te laten groeien.

 

 

 

 

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten