vrijdag 25 december 2015

Ik dacht dat ik inmiddels verspaansd was

Maar dat is niet zo, ik ben nog oer Hollands. Al die weken ( niet alle dagen ) zit ik hier te mopperen op het weer. Dus een lekkere Hollandse mopperkont. Gisteren op de radio, heerlijk lente weer, nou sorry hoor, ik vond er geen zak aan. Iedere dag hoor je weer, hoge temperaturen, maar ze vergeten, dat door al die stormen, het echt niet aangenaam buiten is. Sterker nog, de voorgaande jaren vond ik het weer veel prettiger. Genoeg gemeuter nu, ik ben het weer kwijt.

Morgen komen de kinderen en kleinkinderen, iedereen neemt wat mee. Vorig jaar hebben we de tweede kerstdag ook bij ons gevierd en het was heel gezellig. Jammer dat niet iedereen er niet was, ook dit jaar zijn we niet compleet. Dat is heel pijnlijk voor een moeder, misschien als ze zelf mijn leeftijd hebben, begrijpen ze wat dit voor een moeder betekent. Maar dan ben ik er niet meer. Maar we gaan het evengoed gezellig maken.

We gaan jou en Mama missen, morgen. En je vader natuurlijk ook.
We gaan je missen morgen, maar paps moet werken.

Nu had ik op een of andere manier gehoord, dat er supermarkten 1e kerstdag open waren. We hadden gistermiddag Cathy enWillem op visite, supermarkten open? echt niet. Op internet gekeken, natuurlijk niets te vinden. Toen moest Norbert alsnog vliegensvlug nog wat boodschappen halen. Gelukkig niet veel, want iedereen neemt wat mee.
Ziet er toch nog gezellig uit. ( foto van vorig jaar )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten