dinsdag 1 december 2015

Valkenburg

Vanmorgen ben ik behoorlijk brak wakker geworden, het was toch iets teveel voor me, de eerste dag.
Maar na de douche en ontbijt ging het wel weer een beetje. Vandaag een stapje minder voor mij. Nu had ik de avond daarvoor een glas Merlot, rode wijn, gehad. Ik heb het wel meer gehad, dat deze wijn niet goed bij me viel. Maar van een glaasje kan dat naruurlijk niet.
 
Op de trein gestapt en naar Valkenburg gereden, wat is het daar heel erg leuk. Vooral het centrum, leuke terssen, winkels. We zijn naar een binnenkerstmarkt geweest in de fluweel grot. Harstikke leuke en goedkope leuke dingen. Ik heb al weer met mijn handen op mijn rug moeten lopen. Ons huis staat hier al harstikke vol, als ik een plant of een bos bloemen krijg, weet ik niet waar ik ze neer moet zetten.
Toen bedacht ik, je moet natuurlijk je kamer half leeghalen en dan de kerst versieringen neer zetten.
Als ik dat zou doen, kan ik hier in huis wel het een en ander doen. Morgen met de baas overleggen.
 
We hebben als we vroeger, met Nancy op vakantie gingen, ik denk dat ze tot haar 17de nog met ons mee ging, met de grote vakantie. Dan zat ze altijd, waar we ook waren, overal met haar klauwtjes aan om te kijken, hoe het werkte. Dat is ze nog steeds niet verleerd. In onze badkamer stond een setje, met badchuim, champoo en en bad eentje. Maar ze had pech, alles stond vast, en Nancy begon natuurlijk weer te slopen, om het badeentje los te krijgen, het lukte dus niet, je kon ze beneden bij de balie kopen.
Ja, ik vond het in Valkenburg heel erg leuk, zeker leuket dan maastricht. We waren laat in de middag weer thuis, het waren 2 geslaagde leuke, moeder dochter dagen.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten