zaterdag 17 oktober 2015

PAULA !?!

Wat heb ik nu? Ik weet het niet, als er iemand nuchter is, dan ben k het wel
Van de week op de radio spraken ze op de radio over Amerika en Cuba, wij zijn alle twee gek op Cuba, het is een heel andere wereld, arme mensen, ze weten daar wat echte armoede is. Maar toch, de mensen zijn vriendelijk en altijd vrolijk. In Havanna, zijn op iedere hoek van de straat, barretjes met live muziek. En wat voor muziek, heerlijke vrolijke muziek. Ze hadden het op de radio over de Buena Vista social club, die kwamen in Amerika optreden voor Obama. Toen wij in Havanna waren, zijn we naar Hotel Internationaal geweest, waar ze toen een optreden hadden. Geweldig, alleen het eten, dat was heel verschrikkelijk.
Na het gesprek op de radio, werd er een plaat gedraaid van Buena Vista en wat denk je? De tranen liepen over mijn gezicht. Dat heb ik echt nog nooit mee gemaakt. Op een of andere manier werd ik daar heel sentimenteel van. Dat wilde ik even kwijt, want ik vind het zo een vreemde reaktie van mezelf.
 
Vandaag is het een feestdag, onze oudste kleinzoon Stefan is 18 jaar geworden. Een volwassen kerel is het, iedere keer als we hem zien, is hij weer een stuk groter geworden. Zijn rijbewijs had hij al een tijdje en zijn auto ook.
Dus een feestdag voor hem, de eerste dag dat hij in zijn eentje in zijn auto mocht rijden.
Leuke foto Stefan en heel veel plezier met je mooie nieuwe auto.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten