zaterdag 31 oktober 2015

Ik moet weer opnieuw leren lopen.

Niet schrikken er is niets aan de hand. Ik heb alle uitslagen van het onderzoek B12 binnen en besproken met de arts. Op een paar dingetjes na zijn de bloed uitslagen goed. Wat belangrijk is het vitamine B12 gehalte, door de twee injecties per week was dat heel goed. Maar wat belangrijker is, de opname van de vitamine B12. Ook al zegt de arts je B12 is prima dat zegt namelijk niets, het gaat om de opname is die is gelukkig ook goed. Stofwisseling en schildklier ook goed. Er is een probleem, dat is de lever en de galblaas en daar zijn we nu druk mee bezig met de oncoloog. De injecties hebben veel ellende gebracht, maar ook goeds. Ik heb veel beginners verergeringen gehad, zo erg, dat ik dacht, ik gooi die troep in de vuilnisbak.
Maar ik heb het doorgezet, nu 4 maanden. Het goeds is dat mijn voeten een stuk beter zijn geworden, alleen mijn voetzolen waar ik nog 24 uur pijn in heb, maar dat is uit te houden. Dus het lopen op de Ugss het hele jaar door, dat ga ik nu veranderen. Dus af en toe op een hakje proberen. Nu had ik nog een nieuwe staan en daar loop ik nu regelmatig op. Omdat mijn Ugss zo zijn uitgelopen, sleep ik met mijn voeten over de vloer en dat doe ik op mijn hakken ook. Maar de zolen zijn zo stroef dat ik iedere keer haast op mijn muil lig. Dus vandaar op nieuwe leren lopen.
 
Zaterdag, het weer een prachtige dag, op afwachting van, waarschijnlijk 2 dagen bakken water uit de lucht, als ik Edwin van de site, wonen in Spanje mag geloven. Norbert is zo goed al klaar, alles helder wit, boven.
Maar zoals het nu beneden is blijf ik nog even zitten, lekker nog een kleurtje op doen voor we de grijze luchten gaan bezoeken. Ik ben op zoek naar een nieuw kleed, ik weet precies wat in wil, een pathchwork, vintage. Maar dat kan ik hier niet vinden, in de bladen in Nederland, kom ik ze overal tegen. Hier zag ik er een in de folder van Merlin Leroy, maar dan in blauw, turquoise. Dat was de kleur die ik eerst in huis als bij kleur wilde. Eerst kwam Cor het huis in, die werd gillend gek. Toen Nel er was, die werd ook helemaal onwel. De kussentjes, de schoorsteen en een kunstwerk had ik al in de kleur. Ik begon er al aan te wennen, het zit er de hele zomer al op. Het was iets te fel, maar nu zie ik deze kleur steeds vaker langs komen, in de woonprogrammas op tv en in de folders. Ik ben echt zo gek nog niet. Ik hen wat dat betreft een voor uitziende blik. Dat we in de flat bezig waren met het groen, was er nog nergens iets in die kleur te vinden. Een jaar later stonden de bladen er vol mee.
De kleur is inderdaad geen topper, maar een tikkeltje lichter, of minder fel, had niet verkeerd geweest.
Nu ga ik voor de kleur oker goud, te beginnen met een kleed, dan kan ik verder.
Bovenstaande foto heb ik nog niets aan gedaan.
Deze foto is gemaakt,met op mijn ipone,een vis fisheye
Bovenstaande foto heb ik bewerkt, niet zo duidelijk, maar wel een groter overzicht dan een gewone foto.
 
Kijk, zo kan het er ook uit zien.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten