donderdag 22 oktober 2015

Hij is weer terug.

Na 2 dagen met regen is vandaag de hele dag het zonnetje er weer. Norry weer helemaal gelukkig, waarom hij het zo vreselijk vind, ik weet het niet. Ik vind het wel wat knussigs hebben. We hebben hier al zo veel zon, dus af en toe een dag met een paar flinke buien is niet verkeerd. Ook voor de tuin, we hebben al twee weken ons water systeem uit staan. De meeste buien vielen de laatste weken in de nacht, maar nu hebben we dus 2 dagen regen gehad. De honden vinden het wel weer heerlijk, kunnen ze weer naar buiten. Maar soms bij het uitlaten, kregen ze een buitje op hun kop. En dan zit je in het kleine beneden huis, dan stinkt het hele hond honds.
Zo dit laatste middag zonnetje pik ik mooi nog even mee. Max onze oppas hond vond het genoeg voor vandaag, die ligt lekker binnen in zijn mandje.
 
 
Over gister de niet operatie dag, het volgende: de arts vertelde dat de pijn die ik nu heb, niet meer de pijn van de galblaas heb, maar van een ontstoken lever. Als ik de galblaas eruit wil hebben, dan is er 2 maanden wachttijd. Het is natuurlijk anders als ik weer een aanval krijg en geel ga worden. Dat was het dan, betreft mijn lever moet ik een afspraak maken met een internist. Dat kon pas eind november, dan zijn we er, als het goed is niet. Dan kon het in januari, die afspraak hebben we maar gemaakt.
Ik moet morgen bloed prikken voor de oncoloog en dan dinsdag een afspraak met haar. Omdat mijn bloed 3 maanden geleden, de kanker marker, wilde ze dat we nu weer een bloed onderzoek zouden doen.
Ik heb al vaak dat ze een afwijking in mijn lever vinden in mijn bloed. Dus om te beginnen wachten we dit bezoek aan de oncoloog dinsdag af. Ik de tumor marker niet hoger is dan 3 maanden terug, dan zijn we blij. Dan moeten we maar kijken hoe we het verder gaan doen. Voorlopig heb ik medicijnen voor de pijn en pillen voor de misselijkheid. Dus onze droom, de galblaas er uit, opknappen, naar Nederland als nieuw, en lekker veel leuke dingen doen, dat gaat het niet worden. Als we wel gaan, dan moet ik het gewoon weer rustig houden.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten