maandag 12 oktober 2015

Al even goed

Het is vandaag dag 6, dat ik kan zeggen, het gaat eigenlijk harstikke goed. Er zit weer een beetje aktie in het lijf. Al moet ik zeggen dat ik wel een slaappil neem. Er zit bij mijn gewone avond pillen al een inslaappil, daarvan val ik altijd zeer snel in slaap, maar ik heb een andere pil, waar ik altijd heel goed op slaap. Ik had Nel voor de 4 daagse er een paar meegegeven, jaren terug, omdat haar slapie s'nachts zo snurkte dat ze geen oog dicht deed. Z heft er de hele 4 daagse geen last van gehad. Ik ben hier ook niet voor, maar omdat het de spuigaten uitliep, ben ik er maar aan begonnen. Van niet slapen, pijn, daar ga je je niet beter door voelen. Zoals ik al zei de 6de dag, Norbert weet niet wat hem overkomt en ik ook niet. Betreft mijn neuropathie, die is al en paar weken terug gebracht van mijn knieƫn tot mijn voetzolen. Daar ben ik al heel gelukkig mee. Ik moet in princiepe wel 2 jaar door gaan met de 2x in de week met de B12 injecties, omdat de dingen waar ik last van heb, vooral het neurologische gedeelte, al velen jaren last van heb. Dat is een lange weg en ook heel moeilijk om dat beter te krijgen. Overgaan doet het nooit, dit is niet te genezen, afgestorven zenuwen, daar is op lange termijn, winst te boeken. Maar afgestorven zenuwuiteinden, afgestorven is afgestorven, maar er is wel op den duur wint te behalen betreft de pijn. Dus ik mopper niet meer, zo is het op het ogenblik en daar ben ik dolblij mee.
Ik ben Wiske, een idee van Frans, ik weet nog niet wat hij er verder mee van plan is, ik had me aangemeld en kreeg de naam Wiske, bij deze dan.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten