donderdag 31 december 2015

31 december 2015, tijd voor het opmaken van de balans.

Niet dus, het komt zoals het komt. En het gaat zoals het gaat. Wat ik wel even heb nagekeken het aantal mensen, die mijn blog gelezen hebben. In totaal heb ik 54.186 lezers gehad. Vorige maand waren het er 1254. Dat vind ik wel grappig om te weten. Vorig jaar had ik 107 blogs geschreven en dit jaar 101. Voor de rest, heb ik zoiets van, simpel, er is weer een jaar voorbij. Ik heb ook een bloedhekel aan de nieuwjaars wensen. Wij doen dit onderling ook niet. Nogmaals het komt..........enz.

Het is hier inJulianadorp hartstikke stil betreft het vuurwerk, het is nu 16.00 ende hele week nog geen knal gehoord. Ja eentje, in de reclame van Albert Heijn. Norbert is naar het bos met Rafa, daar kan ze goed rennen. Vanavond maken we in de douche bak een bedje voor haar, en negeren haar volkomen. Het is druk op de parkeer plaats voor de flat, veel strand gangers. Het park zit ook haast vol, overal staan auto's en zie je savonds lichtjes branden.

Dit is hotel Waddenzee in Pieterburen. Ik hoop dat het gaat lukken. Het lijkt me enig, die kleine zeehondjes.

 

Wij blijven vanavond thuis voor de buis. Morgen naar ons oude huis in Wormer, waar we met alle vrienden een nieuwjaars borrel en een hapje, het nieuwe jaar inluiden. Dan begint het tijd te worden om ons klaar te maken, om weer richting huis te gaan. Nog 3 bezoekjes te gaan en nog even naar de kids in Wormer, auto afgeven bij Hans en Nel, dan brengt Hans ons naar het hotel bij Schiphol. Marjolein en de kids komen daar naar toe om afscheid te nemen. Dan pitten, vroeg op, en vliegen we richting Spanje, waar ik zon, warmte en geen wind besteld heb. We hebben het prima naar onze zin gehad, best veel gedaan, vooral de eerste weken. Dat komt omdat ik de meeste afspraken en visites al in Spanje heb geregeld. Dat werkt prima, want daarna hebben we niet veel meer gedaan. Dat ga ik echt volgend jaar weer doen. Vooral nog een weekend Amsterdam. Voor in maart ben ik bezig 2 dagen Pieterburen, leuk naar de zee hondjes. Een hotel met sauna. Ik ben nu al 3 x overboden in de dagen dat ik bezig ben. We hebben in maart 3 weken en hebben nog kaarten voor Body World, Norbert gaat nog zelf vliegen in een Cessna, het Fam weekend en de grote schoonmaak van het appartement. Dua volle bak gaat het worden.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten