donderdag 1 december 2011

Weer een prachtige dag!!!

Wandeling met 2000 trappen omgeving Fleix
Het was vandaag weer een prachtige dag, dus nog even genieten, morgen en zaterdag komt er regen. Onze wandelgroep heeft gister volgens mij de 2000 trappen gedaan. Ik heb niemand gesproken, maar ik kwam de foto's tegen op de site van Edwin en Cokky. Of ze mee gelopen hebben denk ik niet, gewoon een toevallige ontmoeting. Toen heb ik foto's van Edwin gepikt en zet ze nu op mijn blog. Ik wou dat ik wist hoe je moet antwoorden op mijn blog, Anya schreef op Facebook ook al hoe ze moest antwoorden. Volgens mij staat er onderaan het blog iets, waar je een reaktie kan achterlaten. Als je geen naam er op zet kan je het volgens mij zo versturen. Ik krijg hem dan binnen en moet het goedkeuren, daarna komt het op de site. Ik zal van de week er wat foto's opzetten van het eiland Holbox in Mexico. Daar woont een oud buurmeisje van me. Het is een vreselijk mooi eiland, er rijden geen auto's en er zijn geen straten, alles is hard zand. Vervoer gaat met golfkarretjes. Mijn broer en zus hebben er een week gezeten, zoveel rust en zo mooi. Ik geloof dat er in april, schildpadden hun eieren leggen, of eerder en als de eieren gaar zijn, lopen al die kleine schildpadden de zee in. Het lijkt me heerlijk,in een houten hutje met een hangmat en een lading boeken daar een paar dagen door te brengen. Luxe is er niet, maar heerlijk een tijdje terug naar af.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Paula, leuke foto`s! ;) Ik zal kijken of ik nog wat meer fotos heb waar je vrienden leuk opstaan, dan mail ik ze je wel toe. Groeten van Edwin en Cokky

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De wandeling was super mooi. Als je door het gat in de rots komt is het alsof je in het paradijs terecht komt. Wij kwamen Cokky en Edwin toevallig tegen.
    Gr Rutger

    BeantwoordenVerwijderen