donderdag 22 december 2011

Spraak verwarring???

Nou volgens mij niet, zo slecht is ons Spaans niet. Wat gebeurde er? Gistermiddag lag ik om 5 uur op mijn middag turkie. De telefoon ging, Nor nam op, het ziekenhuis in Deia. Ze zochten Paulina, die is er niet, wat is er aan de hand? Het is heel simpel. De operatie kamer is zover, maar de patiënt is er niet. Wat? schiet mij maar lek ik heb geen afspraak, pas op 3 februari en op 18 februari een keer voor bloed en scan en de andere keer voor de uitslag. Dat ik de laatste keer bij de oncoloog was, vertelde hij dat de porth cath er uit moest. Ik regel het wel je hoort nog van me.
Ik was al van plan om in januari kontakt op nemen om dat ding te verwijderen, hij begint me te irriteren. We hebben geen telefoontje gehad. Geen post niks, maar toen ik vorige week bij de huis arts was, had hij ook al een raar verhaal, dat ik in november bij de oncoloog was geweest en dat hij daar de informe nog niet van had. Hij printe mijn geschiedenis uit en gaf dat mee. Thuis At we inderdaad een formulier bij, dat voor mijn onbekend was, ik bewaar à
Tijd alles, bloeduitslagen e.d. Of dit alles hier iets mee te maken heeft ik weet het niet. Nor moest vanmorgen een nieuwe afspraak maken, hij er heen,maar moest volgend jaar terug komen omdat ze geen agenda hadden voor volgend jaar.
Dat klinkt heel stom, maar dit hebben we vorig jaar ook mee gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten