zaterdag 3 december 2011

Het geven van reakties

Er zijn vrienden die niet kunnen reageren. Ik heb alles al 10x nagekeken, kan van mijn kant geen fout ontdekken. Ik krijg wel reakties binnen, dus ik doe het goed. Als het goed is staat onder het artikel, reaktie, als je dat aantikt, kan je reageren, dan plaatsen, ergens staat dan anoniem, tik daar op, ook moet je nog rara lettertjes intikken dan komt het bericht bij mij. Ik ga hem dan modereren en hij staat erop. Het is wel een gedoe, bij weblog was het veel makkeler. Nu over tot de orde van de dag. De regen komt met bakken uit de lucht, maar vanaf morgen beter, loopt de temperatuur weer op naar 19 graden en zon. Ik was gisteren in het winkelcentrum voor een lekkere trui, vooral voor in Nederland. Het is heel gek, truien en ook veel vesten, maar ook de T-shirts allemaal zonder of met korte mouwen. Ik heb een idee, als Anita met die gezellige wol waar ze vorig jaar sjaals mee maakte, nu losse mouwen gaat maken in alle kleuren van de regenboog, ik denk dat ze het druk gaat krijgen. Het is jammer, ik heb haar kadootje voor vanavond al, maar ik had de chinees moeten verlossen van een lading wol. Mijn schoonzus is aan het punniken, ja met een paddestoel, rood met witte stippen. Ik heb de foto van de sjaal die ze voor haar dochter heeft gemaakt. Haken en breien kan ik wel een beetje, maar punniken, ik zou echt niet weten hoe dat moet. En waar haal ik in godsnaam een paddestoel, rood met witte stippen vandaan. Ja uit het bos, maar daar lukt het niet mee.

4 opmerkingen:

  1. Hola Paula, was weer een leuk feestje gisteravond, en nu maar modereren. Groeten Rutger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. probeer het nu weer, zien of het lukt, jong-fo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he,he, eindelijk kreeg ik dus toegang tot de juiste pagina, heb nu hetzelfde gedaan als altijd, maar nu ging het dus wel. vreemd hoor,........

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Punnikken, ik denk dat de speelgoedwinkel ze verkoopt, en sukses met je tom tom:
    of rustiger rijden, Norbert.

    BeantwoordenVerwijderen