donderdag 15 december 2011

Facebook

Waar Facebook en je eigen weblog al niet goed voor zijn. Als je niet kan slapen, ga je je bed uit, zet een koppie thee, pakt je padje of computer. Je leest de laatste Facebook verhalen en je bent weer bij. Mijn lieve schoonzus had gemeld, dat ze zo slecht slaapt, ik voel me net een mol zegt ze. Daar zit ik dan midden in de nacht, met een koppie thee en mijn schaaltje regen wurmen. Daar kwamen heel veel reakties op, zoveel dat ze allemaal wel naar een curses willen in januari om te leren slapen. Een buurvrouw van haar heeft het zelfde probleem, nu hebben ze in hun straat een hele grote verlichte kerstboom staan, en buurvrouw opperde, laten we met iedereen uit de straat waar s'nachts licht brand naar buiten gaan aan de gluwein gaan, dan pitten we daarna allemaal als een roos. Het is een hele gezellige straat. Op kerst avond vieren ze dan met ze alle buiten de kerstavond. Door Facebook blijf je toch ook op de hoogte van het wel en wee van iedereen. Het gaat meestal over de gewone dagelijkse dingen. Norbert heeft er zelfs zijn startpagina van gemaakt op zijn computer en zo blijft hij ook een beetje bij. Het beroerde is dat hij is s'morgens vroeg zijn bed uit en weet alle nieuwtjes al van iedereen. Ook heeft hij de meeste al beantwoord. Zo schreef Herman dat zijn hond aan het infuus lag, waarschijnlijk landbouw gif gevreten, nu gaat het gelukkig weer goed, je gaat hiervoor niet iedereen afbellen met het verhaal mijn hond is ziek. Maar nu we het lezen op Facebook leven we allemaal mee. Ik heb vandaag mijn 2de sessie gehad met de anti rimpel machine, het helpt niet echt, maar het is vreselijk lekker. En zoals ze beloven mijn huid is winter klaar. Nu moet het alleen nog winter worden hier, vandaag weer rond de 20 graden. Wat de winter betreft denk ik dat we in Nederland ons hart wel kunnen ophalen. Piet en Ria melde op Facebook dat ze het in Nederland erg koud hadden. Zo mijn klus weer gedaan, nu maar proberen om in slaap te komen.M

Geen opmerkingen:

Een reactie posten