zondag 11 december 2011

Zondag

Wat is zondag toch een rara dag, bij mij althans. Ik slaap lekker uit ( doe ik eigenlijk altijd al ) dan loop ik de hele dag in vodde, voel me daarin heerlijk. Hang wat rond, op computer en padje. En verder niets anders dan in mijn vodde lopen. Ik weet dat ik niet de enige ben, er zijn meer mensen die daar last van hebben. Waarom niet, lekker het is zondag in bad, de auto in en ergens een bakkie doen, een stuk de bergen inrijden, flesje wijn, een kleedje, stokbroodje en van het uitzicht en de rust genieten. Lijkt me lekker. Maar doen homaar. Ook wil ik dan weleens naar het winkelcentrum, maar dat is op zondag dicht, nu is het open vanwege de komende feestdagen, maar nu heb ik geen zin. We hebben zitten bedenken, dat de kwaaltjes die ik nu heb, het zijn allemaal bijwerkingen die horen bij de tramadol, dat die nu de kop opsteken. Maar ik vraag me af, kan je na 3 maanden dit zonder problemen geslikt te hebben, daar zo ineens last van hebben. Volgens mij niet. Ik heb de vraag op het gezondheidsplein gezet. Stel dat het wel zo is, dan baal ik vreselijk. Mijn arme Noribo is gewond. Hij is 2 dagen met Rafa wezen wandelen in de baranco, en vanmorgen zei hij dat doe ik niet meer. Phoe, phoe. Ik dacht nog, heel gemeen, kom op je bent een kerel, lopen met die hap. Maar het is echt heel zielig, op zijn scheenbeen is een spier of meerdere die zijn geweldig opgezet. Hij heeft een Ibi 600 genomen en dan maar met koude compressen en rust, poot omhoog. Ik denk dat dit niet zo maar in een dag overgaat. Als het wel ontstoken is, kan dat wel even duren. Hij is eigenwijs, ik zeg poot omhoog, maar hij zit gewoon achter zijn buro. Ik zal zo mijn gezag laten gelden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten