woensdag 7 december 2011

Voor iedereen Hele fijne feestdagen en een goed 2012

Oef, ik zie dat ik al een tijdje achterloop, heeft een oorzaak, dat later. Zaterdag hebben we de verjaardag bij Anita gevierd, zoals altijd, volle bak. Lekker eten, lekker drank, niemand had de dag erna de WWgriep, dus het netjes gehouden. Vanaf zondag is het echt tegen de 20 graden met veel zon. Maandag sinterklaas gevierd bij Piet en Ria, die denken altijd dat half Denia op visite komt, zoveel eten. Dus allemaal ons buikje vol gegeten. Ook deze keer heeft er niemand de WW griep gehad. Rene was weer helemaal op dreef, de laatste tijd was hij rustig, maar hij heeft het maandag weer ingehaald. Zoal altijd was hij gekleed in het thema van de dag. Nu dus een rode broek, rood colbert en een rood shirt. Het was tevens een klein afscheid van Piet en Ria. Ze gaan 2 maanden ons verlaten, naar Sri Lanca. Nu waarom het zo stil was om me heen. Vanaf zaterdag al veel buikpijn. Vroeger ging ik s'morgens po-eppen, en soms nog wel een keer. Na heel veel moeite ermee en soms eens in de twee dagen, is misschien niet gek, maar voor mij wel. Ook het plassen gaat niet goed, ik voel dat ik meer moet, maar het komt niet. Ik zei al tegen Nor, ik denk dat ik het aan mijn prostaat heb, mannen kunnen toch ook moeilijk plassen als ze ouder worden? Maarja ik heb geen prostaat, dus dat feest gaat niet door. Nee, ik voel me niet echt lekker, het zal wel iets van een buikgriepje zijn. Ik word hier een beetje onrustig van. Nu ben ik alle kasten aan het leeg halen en wat Nor of ik al een tijdje niet dragen, weg ermee. Het is niet normaal zeker al 4volle vuilnis zakken vol en nog niet klaar. Je komt ook van alles tegen, dingen die je niet meer gebruikt. We hebben al zo veel dat we een dag naar de rommelmarkt gaan. Nu heb ik spijt dat ik de kleren al gedumpt heb, er zaten veel goeie dingen bij. Vooral heel veel overhemden van Norbert, met een kleiner dik buikje. 2 hele mooie mantelpakjes. Maar dat is al weg. De volgende keer ga ik niet meer zeiken, ik dacht dat het met een s was, maar padje zegt een z, oke dan doen we dat

1 opmerking:

  1. dus toch weer een beetje een "water"verhaal (ha,ha). Jong-Fo

    BeantwoordenVerwijderen