dinsdag 27 december 2011

Ik leer het nooit echt goed !!!!

Bij het laatste verhaal, dat ik gister al geschreven had, had ik een pagina vol geschreven met van alles en nog wat. Waarschijnlijk in de bar toch een wijntje teveel gehad, ik denk dat ik het niet heb opgeslagen, ik wilde het vandaag plaatsen en het was weg. Nu mag ik weer opnieuw beginnen. Volgens mij was het iets van vroeger met de kids, wat precies weet ik niet meer. Ik ben gestopt bij Nancy en Fred en het circus. Volgens mij ging het over een weekend in sporthuis centrum waar we ooit een prijs hebben gewonnen bij Sony. We kregen een filmcamera. En moesten een film maken, we konden een prijs winnen. Wij hadden iets met boeven en domme blondjes. Norbert en Marco waren de boeven en Nancy en ik de domme blondjes. De mannen hadden in ons huisje ingebroken en wij kwamen thuis en wilde de deur openen. Dat lukte niet, dus Nancy met haar volle gewicht er tegen aan. Wacht dacht je, met haar kont door het glas van de deur. De mannen maar doorfilmen. We hadden mooi de 2de prijs en als we over het park liepen, werden we door iedereen herkent
De film was namelijk op het net van het park uitgezonden. Ook geslachen toen de kids uit de kast sprongen op het bed en de Can Can gingen dansen, maar ook door het bed zakten. De kids waren toen nog jong en onbezonnen. Het was echt een leuk weekend met eigenlijk niets. Normaal gaan Nancy en ik naar de zwarte markt, maar met mijn zere pootjes is het daar een paar jaar niets van gekomen. Als Nancy zin en tijd heeft, wil ik het zaterdag wel weer proberen. Het is altijd heel gezellig, samen een beetje struinen, kijken, kijken en niets kopen. Nou dat niets kopen gaat echt een probleem worden. Als ik daar loop dan begint die ellendige koopklier weer te werken. Misschien van de week even naar de dokter klier laten weg halen. Maar ik vind het altijd heerlijk daar. Ik zou iedere maand wel naar Nederland willen en dan samen met Nancy struinen, we zijn altijd van 10 uur tot een uur of vier weg. Nu maar hopen dat Nancy niet hoeft te werken, ze werkt al een tijdje in een bloemenwinkel, dat is lekker voor haar, ze heeft jaren voor de kinderen gezorgd en haar huisje super schoon gehouden, nog trouwens, ik weet niet van wie ze dat heeft, niet van mij en ik denk ook niet van haar vader. Het is echt altijd super schoon bij haar, daar ben ik weleens jaloers op. We gaan nu een lekkere moscove eten en dan er even op uit. Op de foto Barts fontijntje, waar we altijd meer drank nemen dan goed voor je is vandaar dar mijn verhaal van gisteren de mist in ging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten