vrijdag 30 december 2011

We hebben een zonnetje.

We zijn woensdag met Frank, Marjolein, Tine en Peter uit eten geweest. Ronald en Karin waren er jammer genoeg niet bij. Karin was ziek en Ronald moest werken.we gingen naar de Japanner. Marjolein en ik, hadden zoiets van jakkes, wat krijgen we nu weer te eten, rauwe vis en andere vieze, enge dingen. Wij maar aarzelend begonnen, maar Marjolein was niet meer te stoppen, toen ze eenmaal had uitgedokterd wat lekker was. Het was heel verrassend, ook ik vond het lekker. Moesten we ook nog met stokjes eten, maar al doende leert men. Het was op een gewone door de weekse avond bomvol. Hoe bedoel je crisis? Arme Nor heeft het hier zwaar met me, hij heeft constant de kriebels, gewone kriebels hoor. Ik heb het hier in ons eigen huisje zo lekker naar mijn zin met mijn kranten en alle folders. Nor is nu ook op stap, even naar de super een kaartje halen voor de telefoon, de Nederlandse, om op te laden. Als hij thuiskomt is hij weer een uurtje zoet. Ik ga me zo aankleden en dan gaan we er even op uit. Hij komt net binnen met zijn kaartje, nu is hij weer een tijdje zoet. Uitstel, voor nog een paar folders en nog een krantje. Wij zijn gisteren voor het eerst bij Marco en Annet geweest, net op tijd, vanmiddag gaan ze voor 2 dagen weg. Als ze terug komen gaan wij de volgende dag al weer naar huis. Het is ook een eikel die gozer, als hij dat had gezegd waren we wel eerder gekomen. ( zo dat was de eerste ) Ik heb het zo koud hier, gek in september en vorig jaar december heb ik het niet zo koud gehad als dit keer. De zwarte markt gaat dit keer niet lukken, Nancy moet werken in de Bloemenzaak, er zijn zieken, jammer. We zijn 3 januari niet in Spain, dus kunnen we geen nieuwsjaarsduik doen in het slangenmeer. We missen ook de restjes van oud en nieuw. Nor zit al te popelen, de telefoon is opgeladen, dus hij wil wieberen. Dus me in de kleren heisen en weg. Geen foto van de zwarte markt, helaas. We gaan met het volgende bezoek aan Nederland wel. Maar een foto van Tunesie, daar is het ook een soort zwarte markt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten