maandag 12 december 2011

Nu weer veranderingen bij deze blogspot.

Het is toch een ramp, iedere keer, net als je er een beetje inzit, gaan ze veranderingen aanbrengen. Voor jullie ziet het er volgens mij het zelfde uit. Met pijn en moeite op nieuw bericht gekomen.  Je kan wel meer doen, onder andere een JUMPBREAK. mijn god wat is dat nu weer. Ik ben al blij dat ik de dingen die ik nu doe, onder controle heb. Nu de kerst dichterbij komt, is het ook weer tijd om de kerstkaarten te schrijven. In het verleden deed ik al in November en gaf ze dan aan taxieklanten mee naar Nederland en geld voor de kerst zegels. Maar vandaag is de dag dat ik ga beginnen, het zijn er over de honderd en ik heb Nor al lief aagekeken, maar dat helpt voor geen meter, jou feest zegt hij. Per e-mail vind ik niet zo gezelli die print je niet uit en hang je niet op. Ik bewaar ze altijd van de vorige jaren en die hang ik dan op, omdat ze in Spanje vaak een paar dagen voor de kerst aankomen, zelfs nog wel eens half januari.  Nor heeft sinds zaterdag een onsteking, die veel pijn doet, maar al iets dunner word. Het is te hopen dat het snel overgaat.
Ik zit al ik weet niet hoelang te wachten op het moment dat ik kan internet bankieren, vanmorgen lukte het nog niet. De nieuwe gebruikernaam en het nieuwe wachtwoord heb ik een week in huis, maar werkt nog steeds niet en als je belt sturen ze je van het kasje naar de muur. Woensdag krijg ik van Croupon de tweede behandeling, met het klopt en veegt en het zuigt. Het is wel lekker, maar ik knap er niet echt van op. Voor de huid schijnt het een oppepper te zijn en dat kan alleen maar goed zijn. Nu een plaatje zoeken en kijken of het met de vernieuwing gaat lukken. Een plaatje van een vermoeide kerstman en hij moet nog zo lang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten