zondag 25 december 2011

HO, HO, HO.

Dat zei Nor tegen me dat ik met mijn koffer bezig was. 10 kilo is dus echt niets. Toen maar uitgezocht wat ik onderweg aaan wilde trekken. Het zijn dus een aantal lagen van pullies, bloesje dikke vest en ook nog een dikke jas. Het is echt alsof ik naar de Noordpool moet. maar me koffertje is precies 10 kilo.
Nu heb ik het volgende probleem, weg zonder padje ga ik niet, dus die friemel ik maar in mijn handtas.
Weer een probleem, je mag als je een koffertje hebt geen andere handbage hebben. De vorige keer had ik mijn jas over mijn arm en daaronder mijn tas gemoffeld, toen lukte het, nu dus ook, daar ga ik vanuit.
Rafa is naar zijn vakantie adres en is daar altijd direkt thuis. Nu is Nor bezig zijn koffertje te pakken, ik hoor een hoop gemompel, koffiecups, voor de nespresso die we in september gekocht hebben, en de sigaretten en zijn koffertje is haast al vol. Dit doen we zo niet meer, maar als echte zaankanter wil je de extra kosten voor een koffer besparen. Zoals cruijff al zei, ieder nadeel heeft zijn voordeel.  Als ik met Nancy naar de zwarte markt ga, kan ik dus helemaal niets kopen, misschien een panty. Ik heb net naar Trix gekeken, maar zoals ze de dingen zegt, komen ze niet bij de mensen aan. Laat ze toch normaal Nederlands praten en gewoon zeggen, lieve mensen, we leven in een rot wereld en volgens mij gaan we een klote jaar tegemoet. Dan begrijpen we allemaal dat het echt slecht gaat worden. Nor is klaar met zijn koffertje, het lukte best, die begint altijd van te voren al te meuteren, dat gaat nooit lukken. Nu even de stofzuiger door de tent, badkamer doen, dan zijn we er klaar voor. Veeel te vroeg dus Nor gaat de sauna nog even in en ik ga nog even wat lezen.Het volgende bericht komt uit Wormer, maar waarschijnlijk zonder fotos. Voor iedereen een fijne dagen eet niet te veel, Dat zal ons wel lukken, voor ons alleen een broodje in het vliegtuig en als we thuis komen heeft Nel een fleje wijn neergezet, dus nemen we nog een slaapmutsje. Op de foto ons kerst ontbijt op Cuba. In het hotel was het zo, op is op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten