woensdag 30 november 2011

Even zinnen verzetten.

Gistermiddag even naar Benidorm geweest daar zit een hele grote Chinese winkel. Ik opzoek naar die plakkers voor overhangende oogleden. Ik zou toch een oog behandelen en de andere niet en dan er een prijsvraag aan verbinden. Gezocht, gezocht en nog eens gezocht, NADA. Je komt dan toch wel weer naar buiten met 2 tassen vol met?? Zelfs Norbert vind het heerlijk om daar rond te struinen. Ik zit nu in een vreselijke sjieke kliniek te wachten op een speciale gezichts behandeling. Ze gaan volgens mijn me gezicht schillen en dan over 2 weken nog een keer. Normaal 120 euro en nu 39, dus het moet wel wat zijn. Ik ben zo aan de beurt en als ik klaar ben vertel ik de rest vanavond wel.Ik ben weer terug, het was heel ontspannend. Het was een apparaat met daarin een zuignapje, waar je je handdoeken aan hangt in de keuken, dat klopte, schraapte en zoog over mijn gezicht en hals. Niet dat je rimpels minder worden, maar je krijgt een boost van met vitaminen. Over 2 weken de tweede behandeling. Het gewoon heerlijk en of het helpt of niet, maakt niets uit. Daarna zijn we in Albir gaan eten bij biblo, het is daar vreselijk goed, we hadden een 4 gangen menu van 9,95 alles even lekker. Wij zijn er een paar jaar terug met ze alle geweest voor we naar het concert van Frans Bouwer gingen. Het ligt net buiten het centrum van Albir, maar toch volle bak. Volgens mij zeker 40 man,van echt waar, boven de 70, en heel veel Hollanders. Nu weer thuis en lekker vroeg naar bed. Het is niet normaal de laatste tijd, de foto´s zijn zeer slecht. Genomen met de iphone, normaal redelijk tot goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten