donderdag 3 november 2011

We zijn weer terug op het nest

We zijn weer terug, maar, niet zonder problemen, maar die zijn om op te lossen. Wel veel deze keer. De computers hadden er geen zin in, nu zijn we natuurlijk overgestapt van movistar naar orange, daar hadden ze gezegd dat we 24 uur zonder internet zouden zitten, nou mooi niet, Nor naar het winkelcentrum gereden naar Orange daar werkt Mark een hollandse jongen. die uit Norbert zijn naam gebeld en ze vertelde dat het nog niet in werking was gezet, ze zouden terug bellen. Toen ze terug belde zou het geen 24 uur duren maar 16 dagen, nou mooi niet, Direkt de hele boel gecanseld, later belde ze weer om ons weer over te halen, we blijven mooi zitten waar we zitten. Movistar gebeld en ze zijn vanmorgen geweest, de router stuk en van Nor zijn computer zijn kaart. Die kunnen we vanmiddag bij de computerzaak laten veranderen. ik heb wel internet en mijn pattekind ook. Klus een geklaard. We maakten de post open, de volgende verrassing, voor mj als watervrouwtje een rekening van de flat, een waterrekening van 583 euro, weer een waterprobleem. Ik ga kijken of ik iets van af kan praten en misschien via de verzekering. Probleem was voor de vakantie al opgelost. De nieuwe huurders zijn dinsdag ochtend aan gekomen en belde in de middag, waterproblemen, de kraan van de douche ging niet meer uit. Nor er met veel plezier weer heen, balen dus. het hele huis stond vol met damp van het warme water. Dat probleem ook weer opgelost. Ik begin me nu toch af te vragen, wat is er aan de hand, al die waterproblemen, probeert iemand me wat te zeggen. Ik snap er echt niets van. Zooo, alles is nu weer normaal en het leven in Spanje kan weer beginnen. de kids en kleinkids bij het Dolfinarium.

2 opmerkingen:

  1. En rode wangen van de WATERkou en gek genoeg heel veel WATER in het Dolfinarium. Moet altijd zo lachen, een heel verhaal over iets en dan een foto over een heel ander iets :-)

    BeantwoordenVerwijderen