donderdag 24 november 2011

Druk, druk, druk.

Wat kan een mens het druk hebben met niks. Maar dan helemaal niks. We hebben veel regen gehad de laatste dagen, wat is er dan lekkerder dan, kachel aan en met een boek en een plaid op de bank. Ik heb van Ineke zoveel goede boeken dat ik tot het eind van mijn leven voort kan. Nor neemt iedere week de nieuwe Libelle mee van kantoor, er liggen er nu wel 5 ongelezen Libelles op me te wachten. Verder is mijn iPhone er dus dat is weer instellen, AppS binnen halen en dan moet ik ook nog s'avonds koken. De huishouding staat ook op een heel laag pitje. Gevonden een app, instellen met wat voor muziek je wakker wilt worden, da wekt de app je in een bepaalde slaaptoestand en wat het leukste is, hij houd je slaapcyclus bij. Je kan dan zien welke nacht je beter slaapt. Maar wat ik nu schrijf heb ik volgens mij al geschreven. Een andere nieuwe app is, die koste wel 2,39 maar dan kan je alle sterren zien en beschrijving van alle hemel lichamen. We moeten alles nog uitzoeken, maar is echt heel mooi, met rustige muziek op de achtergrond. We hebben in het winkelcentrum een giga grote Chinees, geen eetchinees, maar een winkel met van alles en nog wat. Heerlijk lekker om te struinen. Nu was ik van de week bij de kapper en daar vertelde ze, dat bij de Chinees, in Benidorm, dat er plakkertjes te koop zijn, die plak je in een plooi boven je ogen en je hoeft je niet meer te laten opereren om je oogleden op te trekken. Ik zoek nu alle Chinezen af, want dat wil ik wel eens meemaken. Dan plak ik een oog, maak een foto, maak er een prijsvraag van. De prijs voor de winnaar moet ik nog bedenken. Dat is toch grappig hè. Stel dat het super is en je wilt een keertje goed voor de dag komen, even plakken en je bent 10 jaar jonger. nog iets van de Chinees. De laden van de onderbroeken, sokken en andere losse zooi, zijn altijd een rommeltje. De Chinees had voor 1,80 en de kleine 1,20 de oplossing. Gek he, van zoiets word ik heel blij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten