dinsdag 8 november 2011

Ik denk dat we eruit zijn.

Het probleem met de reakties zijn waarschijnlijk op gelost. Al er een reaktie binnen komt, moet ik hem modereren om te plaatsen. Stel dat er lelijke dingen over me op staan die niet waar zijn, dan plaats ik ze niet. Mocht ik door iemand op mijn vingers getikt worden en het is waar, dan plaats ik het wel. Zo ben ik nu ook weer. Nu ga ik Karin op haar vingers tikken. Ze heeft altijd heel veel lol over de verhalen, maar dan komt er een foto die nergens op slaat, dat is niet zo hoor Karin, ik zoek altijd een foto die ergens op slaat bij mijn verhaal. Of zie ik het verkeerd, denk ik alleen maar dat het zo is. Geeft niet hoor Ka, ik ben veel te blij dat je mijn verhalen leest en daar veel plezier aan beleefd. Maar soms is het moeilijk om iets te vinden. Een enkele keer gooi ik er wat op, omdat ik dan geen zin heb, om alle foto's door te spitten. Nu zal het ook weer een probleem zijn, waar heb ik het eigenlijk over? Over niets, dus bereid je maar voor op een niets foto. Het is vandaag mooi zonnig weer, dus ik ga de zon in. Maar nu eerst een niets foto zoeken, moet toch geen probleem zijn. Karin en Conny kunnen jullie in een reaktie melden hoe je dat moet doen. Ik kan het ook niet meer. Dank voor de hulp. Dit is een lekkere niets zeggende.

2 opmerkingen:

  1. Hallo mag ik ook eerst ff modereren voordat je iets over mij zegt :-) of werkt dat niet de andere kant op:-) iig vroeg ik me af wat de dolfinarium foto met het verhaal te maken had, maar zal de link wel niet gelegd hebben :-) en nu maar kijken of de reactie ook geplaatst wordt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Karin je hebt helemaal gelijk, het dolfinarium heeft geen zak te maken met het verhaal. Meestal doe ik mijn best om een foto te zoeken die een beetje bij het verhaal aansluit, maar deze keer de plank volledig misgeslagen.

    BeantwoordenVerwijderen