zondag 6 november 2011

Tropische storm op komst

Ja het is echt waar, als ik de krant mag geloven. Vanavond en vannacht is er een tropische storm opkomst naar de oostkust van spanje en Zuid Frankrijk. Het moet iets speciaals zijn, want de laatste was in januari 1995. Spannend hè. Ik houd wel van een beetje sensatie, maar ik weet natuurlijk niet waar ik het over heb. Misschien dat ik uit angst vannacht wel ik de auto spring en kilometers het binnenland inrij. Het weer is nu rustig en geen zon. een echte Zondag, luieren, boekjes lezen en een beetje patten. Het is hier in huis al 2 dagen rustig, ik heb geen stem meer, alleen een beetje fluisteren kan ik. Op mijn water verhaal, kreeg ik het volgende mailtje. Water heeft een zuiverende werking, dus al die tijd dat ik met water bezig ben, word ik gezuiverd? Ben ik dan slecht geweest in het leven? Dat ik nu van al het kwade gezuiverd word? Of word al het kwade wat in mijn lichaam zit gezuiverd. Het zal het laatse wel zijn, ik ben me van geen zonde bewust. Misschien zit er wel wat in, zoveel water tragedie zit er de laatse tijd in me leven. Tragedie is natuurlijk een groot woord, zo erg is het natuurlijk ook weer niet, maar het valt me wel op dat er iedere keer iets met water is. Ik denk dat ik nu maar stop, kijken of nor mijn mening deelt betreft de storm, moeten we planken voor de ramen spijkeren, dat doen ze in America toch ook altijd. We hebben nog 6 uur, dus tijd genoeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten