vrijdag 11 november 2011

11 van de elfde.

Het is vandaag een hele warme dag, daar heeft Lydia voor gezorgd. Het is vandaag 2 jaar geleden dat onze lieve vriendin is heen gegaan. Allemaal missen we haar nog altijd. Ik denk dat ze nu op haar wolkje zit mee te genieten. De meeste zijn aan de boeregolf. De rest is aan de hapjes voor de tussenstop. Het is zo warm, dat de thuis blijvers onder de luifel voor het huis zitten, in de zon is het te warm. Joop is al bezig met de voorbereidingen voor de paella. Ik zit mijn blogje te schrijven, ik golf niet, ben een beetje ziek. Nog steeds een schorre stem en het zweet loopt met straaltjes van me af. Dus lekker in een hoekje met mijn padje. Eindelijk gaan we Norbert zijn verjaardag vieren aanstaande donderdag in Tasca la Sella. Vroeger, 30 jaar geleden kwamen we er al, en nu na al die jaren is er niets veranderd. We hebben Rafa meegenomen en is met Nor mee aan het boerenhoven. Hij is gek op mandarijnen en ze kan haar hart ophalen. Als we straks naar huis gaan nemen we tassen met sinasappels en mandarijnen mee.Maar eerst lekker eten en gezamenlijk Lydia herdenken.

1 opmerking:

  1. Gezellige dag met een trieste reden om zo bij elkaar te zijn .maar ik weet zeker dat Lidia daarboven megenoten heeft.Zo wil aan haar blijven denken op de 11-11 de heerlijke Paelja in gedachte Lidia met een schortje voor achter een grote pan ... Liefs allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen