maandag 14 november 2011

Nieuwe telefoon?

Ik kreeg vanmiddag om 2 uur de kriebels, ik wil nu een nieuwe telefoon. Ik sprong in de auto en stond om kwart over 2 bij movistar. Ik had wel 5 man voor me en het duurde toch een partijtje lang, niet normaal. Maar toen ik aan de beurt was, nou toen ging het echt lang duren. Het is niet normaal zoveel geduld als ze daar hebben. Ze zoeken alles voor je uit. De iPhone, daar ben ik afgestapt.45 euro per maand en 275 euro voor het toestel. Toen hebben ze alles voor me uitgezocht, met de nodige problemen, er was een storing op het net. Na veel vieren en vijfen kwam ik uit op de galexy ace. Toestel gratis, gratis sms, weekend vrij bellen en door de week 6 cent per minuut. Ik bel zo weinig, vorige maand 13x totaal 20 minuten. Ik heb dan nu een contract van 15 euro per maand daar komen dus alleen de bel minuten bij. Ik denk dat ik het goed gedaan heb. Ik zou een smsje krijgen en daarna was het rond. Dus eerst maar een peuki ik heb daar echt waar 3 uur gestaan, kopje koffie, peuki nog geen sms. Nog een rondje gelopen, ik kon nor niet bellen, ze hadden bij movistar mijn hele volle telefoon leeg gebeld, kan je nagaan. Toen zag ik de waterbakken met visjes in het centrum. Om te tijd te doden ben ik daar maar een half uur gaan poedelen, best lekker en zachte pootjes. Nog steeds geen smsje, toen ben ik er heen gegaan en heb gezegd, ik kom morgen wel weer. Toen was het inmiddels, niet te geloven, 7 uur. na het eten kwam het smsje dat ze accoord gingen met de telefoon en het goedkope contract. Dus morgenochtend weer heen met een thermosfles koffie en een pakkie brood. Ben je van 2 uur tot 7 uur bezig voor een andere telefoon. Nor kijkt streng toe, met opgeheven vinger, maar hij meent het niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten