maandag 28 november 2011

Zet à.u.b. de kraan boven dicht.

Zo is het wel genoeg, nu komt het al een paar dagen met bakken uit de lucht. Rafa heeft al vanaf gisteravond nog niet gepoept en geplast. Het is nu een uur, ik ben dat de regen minder werd even met haar aan de loop geweest, ik ondertussen seiknat en de hond niets doen. Maar morgen word alles beter en ze zeggen, zon en rond de 20 graden??? Lekker lezen en een beetje tv kijken is wat ik zo'n beetje doe. Norbert moest vanmorgen naar Alicante in de stort regen, om zijn paspoort op te halen. Een rit waar hij normaal een uur over doet, nu anderhalf uur. Bij dit snertweer hoort eigenlijk snert, maar helaas lust Norbert geen snert. Dus dan maar aan de spruiten en de varkenshaas. Ik met gekookte piepers en Nor met wokkelpasta. Die zijn ideaal bij de Mercadona hebben ze een hele grote zak, met wel 10 kleine zakjes, in de vriezer. Een zakje eruit halen, 5 minuten in de magnetron en Nor ook weer gelukkig.Ik lees op dit moment de blog van Jill-Mul ook op blogspot. Dit is een vreselijk mooie meid van 17jaar, ze heeft in mei te horen gekregen dat ze botkanker heeft. Ze schrijft niet dagelijks maar af en toe voor of na een behandeling. Als je dit leest, dan besef je pas goed, hoe gelukkig we allemaal zijn. Ze woont in de Rijp vlak bij ons, in Nederland, het is echt een vreselijk verhaal. Ze heeft na de chemo, zoveel dingen over gehouden, dan denk ik zouden de artsen dit van te voren gezegd hebben ik denk het niet. Nu heeft ze het aan haar hart, dank aan die rot chemo. Natuurlijk worden er mensen mee gered, maar heel vaak laat het zijn sporen na. Genoeg over de ellende, ik kan er wel tegen en word hier niet deprie van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten