zaterdag 19 november 2011

3 dagen nada

Ik heb 3 dagen verzaakt, terwijl er zat te melden was. Om te beginnen de uitgestelde verjaardag van Norbert. Het was zeer geslaagd, vond ik, het was in een zaak die we al kende vanaf 1978. Hij is meer dicht dan open geweest de laatste jaren. Iedere keer zaten er Engelsen in, maar nu een Spanjaard. We hadden er een paar weken geleden gegeten, voor 8.50 all inn. Heel goed voor die prijs. Dus nor een afspraak all inn gemaakt voor 23 man. was natuurlijk veel duurder, maar zelf vond ik het goedkope menu beter. Maar goed, een geweldige oude tent met veel kamertjes, overal een open haard en voor ons een grote kamer, ook met open haard. Als verrassing had de eigenaar een travestiet, die een optreden gaf, verrassend leuk. We zaten gezellig te eten en zat foetje ineens op de grond. Finaal door de stoel gezakt. Achteraf slordig van ons, we hebben het niet gemeld, even niet meer aangedacht. Het was een leuke verjaardag. Ik had de dag ervoor mijn wenkbrauwen laten tatoeëren, de vorige keer was het heel zwart, geen gezicht, maar nu viel het gelukkig mee. Ik vind ze alleen te breed, maar na een week zijn ze volgens haar beter. En gistermiddag heb ik lijntjes onder mijn ogen laten doen. Nu afwachten hoe alles er over een week uitziet. Me Koopklier is nog steeds niet uitgewerkt. Door die rotklier moest ik gister voor deurwaardertje spelen. Ik heb namelijk bloemenklanten, die niet weten waar het geld te brengen, dus spreek ik af, ik kom wel langs en dat was dan gister, in de stromende regen geld ophalen. Resultaat einde van de dag 250 euri, niet genoeg, maar wel heeft iedereen nu betaald. Ik heb weer zo zitten klooien met mijn internet bankieren, dat alles geblokkeerd is. Ik heb 2 weken geleden alles aangevraagd maar nog niets binnen. Volgende week komt de iPhone, dus ik moet wat regelen. Het is gek, gisteren bedacht ik zomaar, ik heb de afgelopen 2jaar haast niet geleefd. Ik ben de laatste tijd gewoon lekker bezig. Kan je nagaan wat die rot chemo met je doet. Het gaat nog steeds perfect met de pootjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten