woensdag 16 november 2011

Ik heb een probleempje

Dit is iets wat echt niet bij me past. Ik heb het aan mijn koopklier. Ik heb geprobeerd het te negeren, maar het lukt me niet. Het begon maandag, plotseling wilde ik een nieuwe telefoon. Daarover in mijn vorig blog. Gister de knoop doorgehakt, met deze beslissingen zeer content. Ik had voor 15 euro de maandelijkse lasten, vrij internet en bellen 6 cent per minuut, ik bel nooit meer dan ik geloof 30 min. per maand. Daarvoor kreeg ik gratis de Samsung galexy ace. Dus ik had nu een smartphone, internet en bellen voor minder dan mijn vorige contract. Spekkoper dus, na weer ruim 2 uur bij movistar gestaan te hebben. Jes ik heb hem. Blij als een kind naar huis en aan de bak. Eerst de Wifi, dat werkte, maar later met geen mogelijkheid meer. Morgen maar terug, maar na een paar uur klooien kwamen we er achter, nee, dit is het helemaal niet. Vanmorgen weer terug, alles gecanceld en wat heb ik gedaan? Ja hoor, de iphone4 besteld. Met als bij betaling 305 euro en kan ik waarschijnlijk het contract van 15euro. Dat is een. Volgende koopklier probleem. Mijn wenkbrauwen waren vervaagd, moest ik vanmiddag bij laten werken. Hup weer 80 euro. Wat ik ook altijd heb gewild zijn lijntjes onder de ogen. Ja dat kost dan 110 euro, thuis gekomen gebeld, ga ik vrijdag doen. Als ik niet zo'n last van mijn koopklier had, zouden deze dingen nooit gebeurd zijn.
Op de Foto, volgende koopklier aankoop? Een luxe cruise?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten