vrijdag 4 november 2011

Goeie voornemens, maar het komt er niet van.

De meeste problemen zijn weer opgelost. De computers draaien weer. We hadden echt alle stekkers er uit gehaald, ook de telefoon. Volgens Harold, is de kaart en de router stuk gegaan door het onweer, zonder dat er stekkers inzaten? Een raar verhaal. Ook de 2batterijen die de computer na stroom uitval nog even laten lopen, ook rotto. Dit hele gebeuren gaat naar de verzekering. Ik weet niet wat Nor betalen moest, ik wil het ook niet weten. Ooit heb ik jaren terug een paar koopsom polissen gekocht, betreft het belasting voordeel. Maar ik kijk daar nooit naar en ik vond het tijd om het een en ander uit te zoeken. Nu blijkt er een gedeelte van de polissen tot 2056 te lopen. Dat kan toch echt niet, tegen die tijd hebben mijn kinderen ook al dik Aow, als die nog bestaat. Ze gaan dit nu allemaal uit zoeken, volgens mij liepen ze tot 2011. Daar stond wel iets over in de papieren, maar verder op stond 1016. Ik heb me hier nooit inverdiept, af en toe stelde ik mijn verzekering man de vraag,gaat alles goed? Alles goed ik heb de zelfde en ik verder niets. Ik weer tevreden, maar nu moet ik hier echt induiken en het gaan regelen. Koters zijn lief, maar waar ik hard voor gewerkt heb, wil ik ook zelf van genieten. Ik had voor vandaag wilde plannen en zou het een en ander gaan regelen. Naar het waterbedrijf, geld innen van een klant in Denia, naar de nieuwe Chinees, winkelen,in Pedregeur. Naar iemand toe die waarschijnlijk verstand heeft van verzekeringen. Buiten plenst plenst het, kan haast niet praten, zere keel, dus ga ik lekker even plat. Ik til alles maar even over het weekend heen. Weer water, deze foto is genomen na een operatie,in de zomer. Toen heb ik 6 weken met een open buikwond gelopen, op de foto mocht ik voor het eerst weer zwemmen. Dus met kleren en al het water in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten