vrijdag 25 november 2011

Niet schrikken, geen echt water probleem

De foto is van een paar dagen terug. De rivier in jalon, normaal staat hij de laatste tijd droog, maar met al die regen is het een kolkende rivier geworden. Toch iets over water. Ik kreeg van de flat een water rekening van 580 euro, vanwege een lek. Ik had gehoord dat je vermindering kan krijgen als je er heen gaat. De flat staat in Denia en daar moest ik heen. Ik een beetje zielig doen, ben over de 65, en van dit bedrag moet ik de hele maand eten. Het vrouwtje kijken wat het normale gebruik was. Toen mocht ik 100 euro minder betalen. Dat zou ze terug storten, de rekening word autom. betaald. Ik geheel niet tevreden, maar ja toch wat. Tot Cor gister bij ons kwam en hij vertelde dat hij net van het waterbedrijf kwam. Ook hij had een lek gehad en een rekening van 590 euro en vandaag de uitslag gehaald. Wat denk je, hij krijgt 450 euro terug, dus ze neppen me in Denia, daar vertelde ze me dat 100 euro het maximum was. Maar Cor was natuurlijk bij het waterbedrijf in Pedreguer. Ik ken nog een verhaal over een rekening van een paar duizend euro, die is ook terug gebracht naar een normaal tarief. Ik ga nu uitzoeken of dat in Denia of in Pedreguer was. Red ik het wel, dat heb ik mijn iPhone gratis. Het is vandaag prachtig zonnig weer, ik ga lekker naar beneden, wassen en in het zonnetje. Het is toch een water verhaal geworden, maar misschien een niet negatief verhaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten