zaterdag 13 december 2014

Zo kan het wel weer.

We hebben nu al een tijdje grijs weer, maar gisteren en vandaag, komt er nog een behoorlijke storm bij. Maar nu hebben we er genoeg van, we willen zon. Maar verder gaat het goed bij ons. We doen niet zo veel en gaan ook niet zoveel te hort op. Vandaag hadden we huis arrest, onze nieuwe koelkast stond dag en nacht te vriezen en dat is niet de bedoeling, je eten en drinken met klonten ijs. Dus vandaag tussen 9 en 6 uur kwamen ze langs. Inmiddels zijn ze geweest en er zit een nieuwe thermostaat in. Nor komt net van het strand en dacht dat er hoge golven zouden staan, maar dat viel tegen. Maar Rafa vond het weer geweldig. Ze is zichtbaar afgevallen, die dikke kont is behoorlijk minder.

Waar ik hier last van heb, zijn bloemen en planten. Iedere keer zie ik weer wat, een mooie plant of bloemen.zo groot als we nu wonen, evengoed kan ik maar 2 bossen bloemen kwijt. Planten, die staan er ook genoeg, ik moet mezelf dwingen om door te lopen en dat doen we dan maar. Het probleem is dat er natuurlijk heel veel andere gezellige dingen in huis staan. Ik ben niet eens bij ACtion geweest om te snuffelen. Normaal lopen we daar een paar keer om te snuffelen. Nu is het zo, we scheuren naar binnen, oogkleppen op, kopen wat we nodig hebben en scheuren er weer uit. Deze bloemen had ik van Marjolein haar man, die rijd op en neer naar Frankrijk met de vrachtwagen vol bloemen, hij krijgt iedere week emmers vol mee naar huis. De hele buurt vind haar een aardige buurvrouw..Met 2 kleine kinderen in huis kan je ook niet veel kwijt. Dan maar 1x per week een rondje buren.Even tussen haakjes, de koelkast vriest nog steeds. Morgen zal ik ze maar weer mailen, zitten we volgende week weer een dag vast.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten