zondag 21 december 2014

Namaste.

Na een onrustige nacht, pijn in mijn flank, vanmorgen weer vroeg in de hoeven. Na mijn korte wandeling, voordeur uit, zijdeur in, was ik nog niet klaar voor de yoga. Duf als een konijn ben ik langzaam wakker geworden. Door de pijn kon ik niet volledig mee draaien, ik heb mijn best gedaan, meer kan ik niet doen. Daarna heel snel eten, want ik had om tien uur reiki. Daarvan kom ik nu net terug, het was heerlijke ontspanning. Nu mijn koffertje pakken, onder de douche en na de lunch krijgen we nog een meditatie wandeling. Om half drie sluiten ze het weekend af met een lekker kopje thee. Voorlopig voor een jaar yoga thee gehad. Om half vier komt Norbert deze kant op, het is me niet gelukt een lift te krijgen tot Amsterdam, dat is wel jammer. Iedereen die richting Amsterdam moet, gaat met de trein. Het was een fijn weekend, maar ik vond dat je veel prikkels van buitenaf binnen kreeg. Je zat in je vrije tijd tussen de normale hotel gangers en dat vond ik jammer. Er zijn mensen die het lekker vonden, dat maakte het niet zo zweverig.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten