zaterdag 20 december 2014

Ik heb het.

Vanavond hebben yin yoga gehad. Dat is me prima bevallen. Misschien dat het een yoga voor luie mensen is, want daar ben ik er een van. Daarna een meditatie met een heel verhaal. Dat heb ik al eens een keer gehad en toen verscheen mijn beschermengel Michael, hij of zij kwam nu ook weer om de hoek kijken. Ik ga geen zweefteef worden, wees maar niet bang. Er zijn bij onze groep helemaal geen zweefteven, allemaal normale mensen die kunnen lachen om het bijna zweef verhaal.

Je ziet het allemaal zitzakken en de tafel vol water en thee glazen. We kunnen de huiskamer de helaas in en uitlopen, voor water en thee. Een probleem, 7 soorten yoga thee, maar zonder suiker. Even wennen, en aan de thee ook, een weekend is te doen. We hebben wel gelachen bij het eten. In de bistro, maar niemand wist hoe het zat voor ons. Het probleem was gisteren ook al en nu dan weer. We konden alleen gamba's eten, zonder wat erbij. Alleen een beetje saus. Er zit altijd iemand bij een groep, die in dit verband het voortouw neemt. De chef en de hoogste baas moest komen. Normaal had er horen te zijn, vis, vlees en vegetarisch eten. Nu alleen gamba's dat kan niet. We kregen het voor elkaar, dat we van de kaart mochten eten. Dus, kipsate, zalm, eend werden onze bestellingen. De meiden vonden het heel vervelend voor ons. Ze snapten er zelf ook niets van, ze komen hier al een hele tijd. Misschien wel altijd met mensen die sappen en detoxen, ja die krijgen een heel weekend niets, ook geen ontbijt. Morgen laatste dag, het is om drie uur afgelopen. Morgen ochtend yoga en mediteren, meditatie wandeling??? En dan richting huis. Je mag tot vijf uur je kamer aanhouden, om nog gebruik te maken van de sauna en het zwembad. Nu weer lekker vroeg slapen.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten