zaterdag 20 december 2014

Goedemorgen

Dit is de eerste ochtend dat het nog donker is als ik mijn bed uit kom, dit heb ik nog niet mee gekregen in Holanda. Het duurde ook even voor ik echt wakker was. Voor het ontbijt een yoga sessie en mediteren. Ik denk dat ik gisteravond een spiertje verrekt heb, onder mijn borst heb ik au. Daarna mochten we ontbijten, een prima en groot buffet met van alles en nog wat. Na het ontbijt vrij tot half vier, dan gaan we een uur wandelen. Na het ontbijt ben ik aan de stamtafel gaan zitten en heb de zaterdag Telegraaf gelezen. Daarna een thee gaan halen in onze eigen huiskamer, waar het heel druk was. Ze gingen een workshop houden over voedingsmiddelen e.d, dus ik kom daar niet blijven, omdat de dames die er zaten hiervoor betaald hebben, kon ik het niet maken om te blijven zitten. Met me bakkie thee, weer terug naar de hal bij de receptie, waar inmiddels de lunch klaar staat tot half twee. Ik ga maar tegen half twee wat eten, het diner krijgen we pas na de yoga en avond meditatie. Terwijl ik hier zit te schrijven, denk ik na, wat er tot nog toe is gebeurd. Ik vraag me af, is dit het? Ik weet het echt niet. De meisjes die ons begeleiden zeggen dat, iedereen die een weekend aan dit gebeuren mee doet er heel veel baat bij heeft. Ik kan daar nog niet over oordelen, maar ik heb mijn twijfels. Misschien dat ik er morgen avond anders over denk, ik hoop het maar. Ik heb altijd gedacht dat yoga mij de rust zal geven waar ik naar op zoek ben, maar heb daar nu mijn twijfels over. Niet dat ik het niet prettig vind hier, ik vind het best lekker. Maar afwachten dus.

Het hele clubje, afwachtend tot de voorlichting over voeding zal beginnen.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten