zaterdag 20 december 2014

Wat doen al die mensen hier?

Ja dat vraag ik me af. Het liefste zou ik de tafels langs gaan en aan al die groepen mensen vragen: wie bent u? Waar komt u vandaan? Wat doet u hier? Tegelijk, terwijl ik dit schrijf denk ik, ho, waar ben je mee bezig. De bedoeling van dit weekend is, loslaten en ontspannen. Ik denk dat dat mijn probleem is, ik kan niet loslaten. We hebben een leuke groep, maak met iedereen een praatje, ook wil ik natuurlijk van alles over iedereen weten. Wat misschien wel jammer is, je hebt teveel vrijheid, niks moet alles mag. Ik heb pas weer om acht uur verplichtingen. Tot die tijd kan ik doen wat ik wil, blog schrijven, luieren en de sauna. Ik lig nu aan het zwembad, heerlijk in mijn uppie. Ga zo even zwemmen en bubbelen en daarna naar de sauna. De lunch was goed, alleen salades heb ik genomen en een bakkie koffie. Ook hier weer grote tafels met zaken mensen, allemaal met laptop en telefoon. Overal in het hotel mensen die zitten te bellen en te laptoppen. Morgenochtend heb ik reiki, dat was de enige plek die ik nog kon krijgen. Met ze viertjes,hebben die meiden, handen vol aan massages enz.

Heerlijk rustig relexen aan het zwembad in me uppie. Zo nog even naar de sauna.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten