zondag 7 december 2014

Schijtweer

Sorry, voor deze grove taal. Maar we zouden naar Schoorl gaan, koffie drinken. Maar Hans belde dat ze maar dichter bij huis bleven, naar Castricum, om daar een uurtje te lopen. Dus zit ik op de bank van het uitzicht te genieten, met vette regendruppels op de ramen. Ik zag net dat ik 10 berichten achter loop op vorig jaar. Dus even een spurtje maken. Als ik uitgekeken ben, op het uitzicht en de regendruppels op het raam, gaan we in de startblokken om naar Mijdrecht en naar Kudelstaart te gaan. Ik ga eindelijk kennis maken met Wess, als dat net zo een boender gaat worden als Revi, kunnen Karin en Frank hun borst nat maken. We zien die boef natuurlijk niet zo veel, maar als je zijn foto ziet, weet je al genoeg. Heerlijk, de rottigheid die hij uitstraald. Sorry Karin en Frank, ik hou daar van.

Dat hebben wij hem vorig jaar geleerd. Of Karin daar zo blij mee is ?

We staan in de startblokken, eerst een bakkie halen bij Marjolein en dan naar Karin. Het stormt en regent, ik hoop dat we Milka op de weg kunnen houden?

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten