zaterdag 6 december 2014

Blunder !!!

Ik ben weer behoorlijk aan verzaken, terwijl er nu toch tijd zat voor moet zijn. We zijn wat aan het rommelen en ik voel me aan de ene kant er lekker bij, maar er is een stemmetje in mijn hoofd, wat me aan het opjagen is. Dat zegt je moet hier heen, je moet daar heen en dat brengt een hoop onrust me t zich mee. In princiepe heb ik zo i ets van, laat me lekker mijn gang gaan in ons huis. Maar ik begrijp dat dat niet kan. Wat ook zo triest is , dat ik het jongste kleinkind Wess nog niet gezien heb. Maar we gaan er zondag heen. Fred heeft vorige week zondag de dubbele deur op de koelkast gezet. Ik had een paar advertenties gezet, op zoek naar een klusjesman, maar niets gehoord, dus toen Fred het aanbood, was het een geschenk uit de hemel.ze hebben meteen de kadotjes meegenomen, die we voor de kinderen hadden gekocht.

Leuke foto van Nancy, Stefan en Ruud.

 

Ik , of liever gezegd wij, hadden toch een blunder van de week. Voor dat Norbert ziek werd hadden wij mijn zuster en mijn zwager uitgenodigd om langs te komen. Blijf dat ook een hapje eten. Ja, doen we gezellig.Het ging dus niet door, omdat Nor echt heel beroerd was. Nu dachten we dinsdag laten we ze voor morgen middag vragen. Prima idee vonden ze, dan komen we om een uur of 2. Bakkie thee gedronken en nog maar een, appeltaatje erbij. Wat fris en wat te happen, daarna nog een bakkie soep. Toen kwam het hoge woord eruit. We zouden toch blijven eten. Nou ik kan je wel zeggen, ik kon wel door de vloer zakken. wij waren het alletwee vergeten. En ik verklaarde ook nog dat ik daar niets van wist. Maar de volgende dag, na er een nacht over heb liggen denken, wist ik het weer. We hadden al vlees bedacht fricando, dit is voor mijn zwager licht verteerbaar. Het lag zelfs al in de vriezer. En dan nog rustig de dag ervoor zeggen dat ik nergens van af weet. Meestal staat het in onze agenda en krijgen we een signaal, zodoende vergeet je het niet. Woensdag komen Gre en Biny, uit Groningen, is in Spanje al besproken en staat dus keurig in de agenda. Maandag komen de huurders, die vorig jaar ook overwinterd hebben in Denia. Ze komen nu in Half januari weer voor 6 weken.

 

Van de week belde Marjolein, of we het leuk vonden, als ze met Karin en alle aanhang op 1e kerstdag bij ons kwamen. Vinden we wel gezellig, geen toestanden met eten. Iedereen maakt wat, dan komt het zeker goed. Verder hebben we best goed weer. We hebben een aantal zeer grijze dagen achter de rug. Het was koud, maar geen wind en geen regen.

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten