vrijdag 19 december 2014

Kennis maken

Het feest begon om 5 uur met de kennis making. Met mijn kamergenoot Lara, en de anderen. Wat op viel was, dat iedereen zo rond de 40 was. Ik was, met met een vouw die iets met advocaten doet, de enige AOW'ers. Er zijn heel veel jonge onderneemsters, die even een stop wilde en het nieuwe jaar weer fris van start wilde gaan. Na ons aan elkaar te hebben voorgesteld, kregen we sapje, bleekselderij, wortels, sinaasappel en nog wat. Het was niet vies en dan te bedenken dat een deel van de groep die zooi het hele weekend krijgen. Ik zit nu te wachten op de yoga en meditatie. Om 7 uur gegeten in de bistro, heerlijke runderlende, en een glas wijn. Daarna eerst weer even een peukie, dat moet ook doorgaan natuurlijk. Haast iedereen heeft in dit weekend heeft er extra sessies bij gedaan. Het zit aardig vol met van alles en nog wat. De 4 meiden die ons begeleiden zitten het hele weekend vol met sessies. Ik ga kijken of er voor mij nog iets te regelen is. Op dit moment zit iedereen te sufkutten tegen de muur, wachtend op de yoga, het gekke is dat er van de 18 personen, heel weinig mensen de ervaring hebben met yoga. Het is tijd we gaan beginnen, we hebben allemaal een extra deken gekregen, dus nu aktie.

Het zit er op, kreeg een paar keer kramp in die voeten en in de liesstreek au, au. Daarna de meditatie, dat vond ik wel heel ontspannend. Na de sessies aan de bouillon en smaakjes thee. Best te drinken. Ik heb medelijden met de sap en de detox vrouwen, die krijgen echt niets anders dan sappen en ze betalen daar ook net als ik 100 euro voor. Dat is extra bij wat het weekend kost. Ik krijg nog eten voor die prijs en een ontbijtje , de sappers en de detoxers alleen maar sap.

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten