woensdag 31 augustus 2016

Visacard en Wish

Probleem credit kaart opgelost. Ooit lang geleden, we woonden nog in Wormer, heb ik deze kaart van het wereld natuurfonds gehad. Nu kwamen ze er achter dat er al jaren niet is betaald voor deze kaart. De kosten waren minder dan 5 euro per jaar en dan sturen ze geen rekening. Ze dachten, we sturen, nee halen, van deze rekening gewoon even 42 euro af. Maar deze moeder was slim en heeft de 42 euro terug gehaald. Ze hebben nu een streep door de rekening gehaald. Geen klant meer, dus nooit meer betalen. Opgelost.
Nu mijn verhaal van Wish: zoals jullie weten ben ik een beetje koopziek betreft mijn winkel Wish uit China. Eigenlijk zie ik het wel goed of iets me leuk staat of niet. Betreft je maten, staat er bij ieder product, precies de bovenwijdte, heup en taille in cm. bij. Had ik een bij huis jurkje van 4 euro, dat was echt te klein heb ik een maargroter besteld, die kwam ook, maar op mijn vraag, hoe stuur ik die andere terug? kwam als antwoord, dat hoeft niet. Belachelijk he. Reeds een aantal bestellingen later kreeg ik een jurk binnen, die ik al heel lang, heel leuk vond. Dat was mijn eerste grote misser. Ik heb direct contact opgenomen met Wish, kan in het Nederlans, kreeg ik een mailtje, we storten je geld terug. Maar geen letter over hoe ik terug moet sturen. Weer een mailtje gestuurd, daarop kwam al antwoord, u hoeft de jurk niet terug te sturen, zaak gesloten. Gister kreeg ik mijn laatste bestelling binnen en ik vond de jurk erg tegen vallen. Wat nu? Weer mijn geld terug vragen? Ik vind dit erg gĂȘnant. Ik zei net tegen Norbert als ik een dure winterjas bestel en dan zeggen, ik vind hem niet mooi of zo, ik wil mijn geld terug. Wat zouden ze dan doen, een jas is wel even meer dan 15 euro, jassen zijn rond de 25 euro. Ik ga dat niet doen, maar het is wel vreemd he.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten