zaterdag 27 augustus 2016

Bank gegevens.

Zaterdag ochtend, wat me opvalt in de krant is dat ze in Den Haag spijt hebben van hun gedrag. Rutte zegt in deze krant, ik heb geleerd van, verbroken verkiezings beloftes, sorry. En Samson zegt, ik heb de fractie verwaarloosd. Tjonge, tjonge wat een stelletje eikels. Ze denken, we zeggen sorry en het word me vergeven. Ondertussen gaan ze op dezelfde voet verder. En Nederland pikt het. Zo zie ik dit, maar ik ben een politiek barbaar. Ik verdiep me daar nooit in, maar dit viel me op toen ik de telegraaf opende. De onderste steen zal boven komen. Een uitspraak van Rutte. Als dit mij opvalt, dan moeten het wel een stelletje dopen zijn in Den Haag.

 

Lichte paniek gisteravond huize Schroder. Van mijn bankrekening was 42 euro afgeschreven. Jaarlijkse afschrijving creditcard.ik maar een kaart en die is van de ING. Volgens mij klop dit niet, dus geld terug laten storten. Maar dan wil ik het ook direct opgelost hebben. Je kan ook zeggen, zie wel waar het schip strand. Nou had ik een tijdje geleden wat met Canaldigitaal en heb dat met een chat opgelost, dat werkt perfect. Dus chatten met de ing, mij probleem vertelt en wachten op bericht terug. Het was rond 7 uur gisteravond toen ik contact had. Een chat terug, dan moet ik wel gevend van u hebben. Oké, het een en ander doorgegeven, toen werd het stil........... Nor zegt tegen me, wat ben jij nou aan het doen, niet zo handig he. Nee, maar ze hebben nu al mijn gegevens en het was zo stil aan de overkant. Direct naar derekening gegaan, op alle rekeningen was het rustig en het bleef ook zolang rustig. Dan maar mijn kaart blokkeren, maar door de lichtelijke paniek kon ik het niet vinden, hoe dat moest, zooo domm. Ondertussen gooide ik allemaal noodkreten op de chat. Van hallo, hallo tot neem contact met me op, maar uren was het stil........ Dan ga ik het nummer bellen wat er is voor verlies en diefstal, maar nadat ik een kwartier had gehangen, verbinding maar verbroken. Wat nu, ik moet iets doen en na nog wat noodoproepen, wist ik het niet meer. En de klok die tikte rustig door. Ze waren op de chat tot 23.00 en het liep al aardig richting 23.00. Ik doe vannacht geen oog dicht en ik heb het al moeilijk, nu ik met mijn slaappillen na vele jaren slikken, ben gestopt. Ondertussen had ik, wist ik niet, had ik op messenger een bericht gehad van de ING, stop de paniek alles is oké, we zijn het aan het nakijken. Maar dat had ik niet gezien, later pas. Toen tegen 23.00 kwam het bericht wat het was, weet nog niet waar het precies voor is. Maar paniek voor niets. Ik kreeg vanmorgen nog een bericht dat ik er goed aan heb gedaan het bedrag terug te halen. Net nog in de kluis gekeken maar ik heb helemaal geen visakaart. Als er iets met een kaart betaald moet worden, doe ik dat altijd met Norbert zijn kaart. Maandag maar verder er achteraan.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten