maandag 8 augustus 2016

Hoe ouder je word......./

Hoe ouder je word. des te moeilijker je het hebt met de warmte. Nu moet ik zeggen, zolang je onder de naya zit of binnen, kan ik het best volhouden. Je zit dan wel de hele dag op je kont, een boek te lezen of wat dan ook. Dat is nou niet bepaald gezond voor lijf en leden. Er zijn ook mensen die dik worden van de hele dag zitten en dat zie ik wel zitten. Er moeten gewoon 3 kilo's bij, maar dat lukt me niet. Ik ben in 2 weken 13kilo afgevallen, Dat was 8 jaar geleden, toen had ik een darm perforatie en het is niet te geloven dat ik daar 2 weken mee heb rond gelopen. Ik had er onderdoor kunnen gaan, alles wat er van boven in kwam, kwam er boven en onder weer uit. zo ziek was ik, niet normaal. ze hebben ze geopereerd om te kijken wat er aan de hand was, toen zagen ze de darmperforatie. een operatie van een uur duurde 4 uur. Dat kwam omdat ze 40 cm darm hebben weggehaald. Toen ik eenmaal op zaal lag, was ik zo zwak, dat ik alsnog er tussenuit ging. Ik voe3lde me zo weg gaan, in de verte hoorde ik Norbert tegen me schelden, lelijke trut, eerst laat je me 4 uur wachten en nu er tussenuit knijpen. Toen kwam ik er weer langzaam bij, Norbert heeft me een hele lange tijd wakker moeten houden, om te voorkomen dat ik weer zou gaan. Maar hier gaat het helemaal niet over, het gaat over de afgevallen 13 KG, dat vanaf die tijd is er nooit meer is bij gekomen.


Ik heb niet zoveel foto.s op mijn laptop staan, er zijn er wel, maar ik weet niet waar ze staan, ik vond wel deze oude foto van mezelf en onze  hond, Bocor. Een hele grote Deense Dog, waar we met het hele nest een tweede prijs mee hebben gehaald. Er was een vrouwtje bij die te klein was. Een vreselijke lieve hond, die ook in de auto mee naar spanje is geweest. Als we in Denia liepen vlogen de Spanjaarden alle kanten op. Hij is 9 jaar geworden, dat is behoorlijk oud voor dit soort honden.



Ik zit mijn blog te schrijven op mijn laptop, normaal altijd op mijn pattekind, dat werkt weer heel anders. Ik denk dat de lettertjes veel kleiner zijn. En het plaatsen straks is ook weer anders. Ik wil namelijk een leuk filmpje plaatsen, maar toen ik het een paar jaar geleden deed, zijn er rare dingen gebeurd. alle foto's weg van het begin van mijn blog. Maar het begint weer bij me te kriebelen, ik wil dingen uit proberen, daar word je toch wijzer van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten