zaterdag 20 augustus 2016

Eigenlijk best leuk geschreven.

Ik heb zojuist wat oude blogs terug gelezen, van 2012 en van 2014. Ik moet zeggen dat ik best leuke blogs schrijf, af en toe zit ik een beetje te zeuren over wat ik heb. Maar daar lees je dan maar over heen. Ik ga nu ook even zeuren. Ik slik al jaren slaappillen, maar de laatste weken slaap ik heel erg slecht, soms een paar uurtjes. Nu al 3 nachten haast hemaal niet meer. Wat heeft het dan voor zin om slaappillen te nemen? Niets, helemaal voor niets, dat gif in mijn lichaam. Dus 3 dagen geleden besloten om te stoppen. Maar dan ook helemaal en ik ben bereid om daar de consequenties van te dragen. Me ingelezen, 2 a 3 weken, ga je je echt geen ouwe jongens krentenbrood voelen. Zit nu, het is 18.00, wel wat te sjeeken. Maar ik heb mezelf voor genomen, het vol te houden, maar het valt niet mee. Als ik deze opdracht heb volbracht, ga ik ook proberen van de anti deprie af te komen, slik ik ook al 10 jaar. Hier ook hetzelfde verhaal, doen ook niet wat ze beloven. Ik moet hier gewoon op een andere manier vanaf komen. Zo, nu kappen met zeuren, maar ik wilde gewoon even mede delen, ik ben sterk en ik kan het !!!!! ( ik hoop echt dat het gaat lukken ) Foute gedachte Paula, het gaat je lukken.

Ik denk dat iedereen wel ontdekt heeft dat ik ook leuke fouten maak, dat komt omdat ik mijn pad heb staan op controle, spelling. Dan schrijf ik een woord en dan denkt het pattekind, dat ik iets wil schrijven, maar dan is het heel wat anders. Nalezen doe ik ook haast nooit, als ik het nalees, lees ik er nog vaak overheen ook.En verbeteren als het geplaatst is lukt me alleen op het eerste stuk, daarna kan ik er niet meer bij.

Het is de afgelopen week, bonenstaande staat er al een week, niet van gekomen om te schrijven. Het is echt bloedheet, eigenlijk maar 30 graden, maar ik denk dat de luchtvochtigheid heel hoog is. De nachten 25 graden, maar het is nog best te doen, ventilator aan, dat is wel nodig. Ik moest nodig weer wat schrijven, maar mijn hersenen liggen te soppen in het zweet, zelfs denken is al teveel inspanning. Ik hou het gewoon lekker kort, voor een keertje.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten