zondag 28 augustus 2016

Lydia

Vandaag had Lydia haar verjaardag moeten vieren. Helaas ze heeft ons verlaten, maar we staan er ieder jaar toch even bij stil. Met een hapje en een drankje. Herman had een mooie paella gemaakt, lekkere droge rijst en afgedekt met hele grote garnalen. We waren met een klein clubje, veel van ons zitten nog in Nederland en komen in de loop van september rustig binnen druppelen. Over druppels gesproken, die had ik vandaag genoeg, zo vies warm was het. Ben ik van de week naar de kapper geweest, daar was vandaag niets van te zien. Mijn hele hoofd stond vandaag weer op coupe koken. Het is net of ik zo uit de badkamer stap, natuurlijk geen model in te krijgen. Ik had ook al geen make up op, dus liep ik met een blote konten hoofd rond. Van de week had ik een heel klein beetje mascara op, geen succes, binnen een paar minuten door gelopen ogen, dus dat doe ik niet meer.

Zoals je ziet, een clubje, maar het was heel erg gezellig.

Willy is altijd vrolijk, ik heb haar nog nooit gezien in een slechte bui.

Gelukkig had Herman de TV aangezet, dus kom ik nog Formule 1 kijken. Ik had nog zoiets van, zal ik het afzeggen, ook vandaag weer veel last van mijn voeten, dus was thuisblijven wel een optie voor me. Gelukkig heb ik dat niet gedaan, dan had ik deze middag gemist. Dien gein met mijn voeten, daar moet ik wat aan doen, hier ben ik niet blij mee. Misschien maar op zoek naar wietolie. Ik lees daar heel veel over en er zijn ook mensen om me heen die het gebruiken. Ik ben niet zo een held in dat soort dingen, maar als het helpt, moet ik dat maar overboord gooien.

Ja, in Spanje richten wij de mannen goed af, dames in Nederland,werk aan de winkel wat dat betreft denk ik

Onze Jopie heeft een vriendin, een Engels vrouwtje. Hij gaat helemaal weer voor vol, in het leven. Het is net een verliefde puber, zo blij en zorgeloos komt hij nu over. Over 3 weken komt ze weer terug, dan gaat hij een paella maken en tevens kunnen we dan kennis maken met zijn nieuwe liefde Ada.

Frans en Betty, zijn ook weer terug op het honk.

We zijn weer thuis en het is bewolkt en er staat een beetje wind, kortom, goed uit te houden. Nu een bakkie koffie en ik moet nog wat eten. Een paar bitterballen en een klein hapje paella, daar moet nog wat bij. Lekker een broodje hagelslag en een met kaas. Ik ben de laatste tijd goed bezig met mijn blog, regelmatig een bericht en dan af en toe wat minder. Ik liep ook achter op de begroting van vorig jaar. Ik zit meestal rond de 110 blogs per jaar. Dat wil ik zo houden, zolang ik, en de lezers het nog leuk vinden.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten