dinsdag 2 juni 2015

We nemen gewoon vakantie deze maand

Van 1 tot 23 juni, hebben we vakantie genomen. Maar nu moet ik wel eerlijk zijn, eigenlijk hebben we hier altijd vakantie. Niks moet alles mag, zo werkt het hier in Spanje. Ik had een app gevonden, die ons een maand lang zou volgen en ik dacht ook nog zelf een foto plaatste, op de route die we gaan rijden. MAar ik heb geen kaartje in mijn iPad. Dus kan ik alleen met Wifi werken en dat heb je op de route niet. Ik had een paar maanden terug al de start pagina gemaakt, maar nu nadat ik 2 verslagen heb geschreven. Net vernietigd. Dus nu ga ik verder met mijn blog, wel goed ook, anders had ik.hierop weer gaan verzaken.
Betreft het edele span, ze waren om 12 uur, weer thuis in hun oude huisje, waarop
Ik, als een goede vriendin met de koffie zat te wachten. Norbert had ze van Xeraco opgehaald, ze waren daar met Metr en Trein naar toe gekomen. Onder de koffie een beetje alle roddels uit het dorp doorgenomen, de tuin bekeken, Nel kreeg net zo ee Rolling als Cor vorige week. Het ziet er dus naar uit dat ik de plank hevig heb mis geslagen. Gelukkig geen dure investeringen gedaan, een pot verf en een metaal achtig ding voor op de schoorsteen. Wat mijn probleem is, omdat we marktplaats lopers zijn komen we vaak iets ophalen bij oudere mensen. We hebben vanmiddag besloten dat wij viertjes gewoon ook oudere mensen zijn, daar kunnen we niet meer omheen. Maar goed dan komen we bij die oudjes van onze leeftijd en dan zie je de inrichting van de huizen en dan wil ik gaan gillen. Is het zo dat als er jongere bij ons komen, die dan denken, wat een oubollige, en gedateerde troep is het hier. Vandaar dat ik volledig ben doorgeslagen. Dit even terzijde, slaat ook niet op de vakantie, maar dit moest ik even kwijt.
We hebben gegeten bij de Japanner en vroeg naar bed, uitrusten voor het verjaardags feest morgen van Rene.
Vinden jullie het ook geen zedelijk stelletje worden, met die gevouwen handjes, ze zijn inderdaad wat zedelijk, maar nog wel te pruimen.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten