maandag 22 juni 2015

Zondag, 21 juni

Winden waaien om de rotsen, maar ook bij het zwembad van Casa Los Dos. Vanaf vanochtend vroeg woeit het als een gek. Onze badmeester Hans, maakt overuren, hij is de hele ochtend al bezig blaadjes uit het zwembad te vissen. We hebben van te voren afgesproken, dat overuren niet worden uitbetaald. Als we dat gaan doen, zijn we na 3 weken failliet. Dankzij de wind is het goed uit te houden in het zonnetje, maar zodra hij vervalt, lig je levend te verbranden. Gisteren had Nel een wasdag, zoals je kunt zien.
Hij zag er weer super mooi uit. Eigenlijk zonde om op te eten, mijn gedachte dus. Ik heb er een bordje patat bij gehad en voor de gein een beetje mee geprikt. Maar volgens mijn overige tafel genoten was hij super lekker.
 
Vanavond, ben ik de klos, we gaan naar restaurant Montgo, Paella eten, voor de gezelligheid, prik ik maar een vorkje mee. Ik jat gewoon alle garnalen voor hun neus weg, stukje brood en een toetje, dan kom ik de avond wel weer door.
 
We zaten bij Montgo lekker buiten, zo als geen wind, maar toen we thuis kwamen, woei het nog heel erg
Buiten zitten was geen optie, niemand had meer trek in een borrel, we worden echt een paar ouwe lullen, dus lagen we weer vroeg in ons mandje. Dat we op een berg wonen heeft voor en nadelen, dat is met alles zo. Als het in Denia en ook op de berg 38 graden is, vlucht je snel weg uit de stad en is het een verademing om weer terug te zijn op de berg. Toen ik een paar jaar geleden ziek was, en het een vreselijke warme zomer was, zat ik heerlijk onder de Naya, en totaal geen last gehad van de hitte.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten