maandag 15 juni 2015

Een beetje mazzel is nooit weg.

Donkere luchten boven Pedrguer. Gelukkig gisteravond nog goed buiten kunnen zitten. Je kan best zeggen dat we mazzel hebben gehad. Gistermiddag is de bliksem in een berg in Jalon, ingeslagen, met gevolg brand. Die snel geblust was met 2 helicopters.
Deze foto is in het achterland genomen, gisteravond, in Albaceta, niet zo gek ver bij ons vandaan.
Wij gaan ons zo optutten voor het feest. Eerst nog even bijkomen van de reis, het waren toch drukke volle dagen. Je gaat gewoon door met je programma, maar nu je eenmaal weer thuis bent, voel je pas, althans ikke, hoe moe je bent. Hoe het bij de beneden buren is weet ik nog niet. Ik ga zo eens even kijken, het is al half een en ik ben nog niet beneden geweest.



Rond 3 uur op naar het feest, waar het al behoorlijk druk was.
Zoals we Piet en Ria kennen, was er weer van alles in overvloed. Heerlijk gegeten en de boel ook lekker nat gehouden. Nel en Hans, hadden zich ook aan de " regels " gehouden. En velen met hun, wij niet helemaal, maar ik mijn Duitste makker mee genomen. Dus geheel uit de boot vielen we niet. Bij het volgende thema feest ga ik er echt alles aan doen, om aan de regels te voldoen. Het is toch harstikke leuk. Piet en Ria, het was weer als gewoonlijk een top feest dank jullie wel, dat we er weer bij mochten zijn.



Waar ik nu net aan zit te denken, er is niemand geweest, die een jodellied heeft laten horen
Dat doen we dan volgend jaar. We hebben een jaar de tijd om te oefenen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten