woensdag 3 juni 2015

We hebben weer een 70 jarige bij de club.

Rene was gister de jarige job, 70 jaar oud geworden. Klinkt vreselijk oud, maar niemand van ons voelt en gedraaid zich als een 70 jarige. Maar eigenlijk zijn we al een beetje stokoud, Het verschil met onze club en onze ouders, dat is wel een duidelijk verschil. Maar goed, 70 is 70, daar veranderen we niets aan. We hebben allemaal een bijdrage gedaan, voor hun volgende cruise. De nummer, weet ik hoeveelste.
Het feest hebben we bij Herman gevierd, die heeft de ruimte, al hoewel, Willy en Rene ook veel ruimte om hun huis hebben en een keuken/ bar in de tuin hebben.

Iedereen moest in het wit komen, met een blauwe zonnebril van Ray Ban, hoefde geen echte te zijn. Dus iedereen op naar de Chinese winkel en een bril van 3 euro gekocht.
Was een geweldig gezicht, het was een witte massa mensen.

En wat hier natuurlijk bij hoort, is een optreden. Dit keer geen ABCtje, dan doen we met 65 jaar. Dit keer was het een gospelkoor incl. de domine zelf. De dames met zwarte kroes pruiken, waren haast niet te herkennen, vooral ook omdat ze een blauwe bril ophadden. Ze hadden allemaal prachtige lange witte jurken aan. Alle filialen van Mango leeg gekocht, in Nederland, toen ze overal op waren, via internet, en de laatste bij Mango hier in het winkelcentrum.


Het was een heel geslaagd feest, met hapjes en drankjes, fricandellen en bitterballen. Er was een problee, de bitterballen waren tot een grote troep geworden. Ja, zegt Rene dat hebben ze niet goed gedaan. Ho, Rene, weer je nog vorig jaar. Wat vorig jaar? Gelukkig stond Piet naast me, vorig jaar op de verjaardag van Willy was jij het persoon, die in een kleine frituurpan, zo de hele zak met 50 ballen, in de frituur gooide. Ja zegt Piet toen hebben Paula en ik de zaak nog wat weten te redden, nu dat wist hij niet meer. Maar ondanks de snotballen waren ze best lekker. Ook was er de pan paella, dat kan niet missen en heerlijke hamburgers.
Het feest is door gegaan tot in de laatste uurtjes en was zeer geslaagd, mede door de live band en een gast optreden van de Hollandse ABBA.
Bij deze nog een foto van twee van de gospel dames. De meiden waren zo anders, dat we moeite hadden van, wie is wie nou. Het was harstikke leuk. Voor Nel en Hans natuurlijk ook, die horen er gewoon ook helemaal bij. Ik zit nu in mijn uppie thuis. De hele bubs is aan de wandel in Jalon, Norbert is ook mee, want die moet oefenen voor volgende week als ze de Camino del Rey gaan lopen. Die tot het begin van dit jaar, een van de levens gevaarlijkste wandeltocht van de wereld was. Daar is nu wat aan gedaan en sinds maart weer open. Ik heb gelukkig de kaarten in april al besteld. Op dit moment zijn ze tot eind oktober al uiverkocht. Ze laten maar 50 personen per uur door. Ik ga me nu op truttebollen, om 2 uur moet ik me melden, dan zijn ze terug van de wandeling en tijd om te eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten